Slakkencreme?

Jaa is er iemand die dat heeft gebruikt? Zo ja, waar heb je het vandaan en werkte het?

Je kunt het bij de tuinen kopen voor ongeveer 35 euro ofzo, wel duur dus. Maar ik hoor er wel goede verhalen over en volgens mij vermindert het ook littekens. Ik ben van plan om het te kopen want ik heb wel een aantal littekens enzo dus ik laat van me horen als ik het heb…

Succes verder

Het is echt lekkere creme.
Ik heb het zelf een keer geprobeert van een vriendin van me die huidproblemen heeft. Je huid word er echt lekker zacht van en het voelt ook heel erg gezond. Ik heb zelf geen littekens maar zij wel. Ze zijn wel verminderd maar niet helemaal weg! Let daar wel op, dus niet dat je het gaat kopen omdat je denkt dat heel je littekens verdwijnen want dat is echt niet zo!
Maar anyway, de slakkencreme is echt heerlijk voor je huid, en je littekens vallen er wel minder door op :slightly_smiling_face:

Ik heb het gekocht voor 20 euro bij etos… Het voelt idd wel lekker aan, maar ik vergeet heel vaak te smeren, dus ik merk er amper wat van, maar ik ga er nu op letten dat ik eht wel elke ochtend en avond smeer :slightly_smiling_face:

heb 1 x geprobeerd van m’n tante, het voelt echt lekker op je gezicht enzo, maar wel duur idd. & heb het zelf niet echt nodig,
weet niet waar ze het vandaan heeft.

Hallloo!

Ik ben hier een SUPERFAN van.
Mijn benen zitten vol met littekens, ik jeuk me in mijn slaap helemaal kapot.
Ik had op de tell shell reclame van slakken creme gehoord(A)
Ik ben dus naar een gezondheids winkel gegaan en heb het gekocht. Die van mij koste 20 euro voor een klein tubetje. Erg duur inderdaad. Maar het werkt !
Ik heb echt jaren van ALLES geprobeerd, en dit is het enige dat echt werkt.

Helemaal super!

ik hoor er veel verschillende dingen over
bij de een werkt het super
bij de ander is het crap

ik vind het te duur om het uit te proberen als ik niet 100% zeker weet dat het werkt :confused:

Weet iemand waar je het kan kopen in België (antwerpen) voor een goedkope prijsje?

action , slakkecreme 6 euro !

is dat ook goede? aangezien het zo goedkoop is

ja ik vind hem wel lekker, verkoelend enzoo, ik heb zelf geen littekens op me gezicht , maar me puisten worden wel minder enzo.
dus ik weet niet of het met littekens ook werkt.

ik ga hem ook gebruiken denkik.

Het lijkt me best goed werken alleen vind ik het toch wel een vies idee om slakkenslijm op je huid te smeren :pensive:

Ik wil dat ook!

en waar is da als k mag vrage (hb er nooit van gehoord :s) ?

ieelll net alsof er een naaktslak over je gezicht kruipt idd XD