slakkegel action

ik las op een beautysite dat ze slakkegel (Wibra of Action) gebruikte en dat haar vlekje en puistjes Verminderde. Dus mijn vraag is heeft iemand ervaringen met 1 van de 2 slakkegels? wibra of action (of eventuele andere)

Hu waarom TYP jij sommige woorden ZO met HOOFDLETTERS?

En ik snap je niet

Wut?

bij mij werkt het niet … maar ik snap je ok niet echt Ghehe

als je nou alles in kleine lettertjes typt, en het iets anders formuleert, misschien begrijpen we het dan wel en kunnen we antwoort geven op je vraag(wat die dan ook maar is)

precies :’)

LOL xD idd…

IK las op DAT EEN beautysite Ze slakkegel (Wibra van de actie) en gebruikte DAT vlekje en puistjes Verminderde. heeft iemand Ervaringen voldaan 1 van dobbelsteen 2 slakkegels. Wat de Ervaringen Lopen Nog al. ER uiteen.

Ik las op een beautysite dat iemand slakkengel gebruikte en dat dat vlekjes en puistjes vermindert. Heeft iemand ervaring? Want de ervaringen lopen nogal uiteen.

Dat?

Ik las op een beautysite dat ze daar slakkengel verkochten,wibra of de action.
Diegene had die slakkengel gebruikt,en haar vlekjes en puistjes verminderde.
Heeft iemand ervaringen met 1 van deze 2 slakkengels?
Of eventueel andere?

Knap hea :grinning:

was net bezig met wijzige.
ik heb google toolbar op mijn laptop en toen stond die op vertalen en alles wat ik dat typ komt dan soms heel raar met allemaal hoofdletters. heb nu uitgezet.

Misschien is ze wel spaans en heeft ze haar tekst door de googlevertaalmachine gehaald, vandaar dat het zulk raar gebrabbel is.

Ja, maar ze heeft haar berichtje gewijzigd :’)

kijk dit is beter(het is zondag iedereen is brak he)
ik heb die van de action thuis staan, vind hem wel leuk opsmeren maar of het nou echt effect heeft weet ik niet, heb het al een tijdje niet meer gebruikt.
het is wel verkoelend, dus toen ik zonnebrand had heb ikd at e opgesmeerd en dat was opzich wel prettig. voor de rest vind ik dat het je gezicht wel wat droogachtig maakt, dus deed ik het toen 's avonds voort slapen gaan die gel spul erop en 's morgens een hydraterende créme end an was het wel weer goed.
ik denk dat het voor iedereen verschillend is, het is ook maar 4 euro voor zo’n hele pot, dus dat valt best mee
iig koop ik het eerder bij de action dan bij de wibra, maar dat is persoonlijk;D

Hahaha, maar ik vraag me af waar die ‘dobbelsteen’ voor staat xD :
heeft iemand Ervaringen voldaan 1 van dobbelsteen 2 slakkegels. Wat de Ervaringen Lopen Nog al. ER uiteen.

ik was bezig met wijzige. ik heb namelijk google toolbar en als ik hem dat op vertalen heb staan komt alles met raare hoofdletters enz. heb nu uit gezet en beter gewijzigt. en pc liep ff vast dus daarom duurde het wat langer. snappen jullie dit allemaal wel of niet ??

Haha,zoveel moeite gedaan voor niks.

en nee met gewoon nederlands

en met toolbaar vertaalt die ook nederlandse teksten en dat komt er bijv heel dom dobbelsteen te staan :stuck_out_tongue::smiley:

Waar kom je vandaan dan?