slag in haar

ik zit met een probleem. ik heb (best) wel veel slag in mijn haar, en ik wil heel graag stijl haar. maar hoe vaak ik ook mijn haar stijl, het springt steeds terug in slag . Weten jullie misschien iets waardoor mijn haar sneller stijl wordt?

permanent stijlen ?!

Ik heb conditioner die best goed helpt: volgens mij gewoon Andrélon Stijl Haar. En anders inderdaad permanent stijlen bij de kapper. Daar kun je sowieso het beste om advies vragen, denk ik, want zij weten er meer vanaf dan jij en ik.

is superslecht voor je haar

ik heb precies t zelfde probleem
& permanent stijlen is slecht voor je haar maar het is wel beter dan als je elke dag je haar opnieuw moet stijlen
maar permanenten is rond de 80 euro en ik ben blut en me moeder vind t zonde -.-
maar ik ga denk ik die andrelon stijl haar conditioner kopen

Het blijft ongeveer twee jaar zitten, twee jaar je haren stijlen en insmeren met middeltjes en föhnen is even slecht :stuck_out_tongue:

ga naar slagharen :smirk:

Goede stijltang kopen? Ik heb slag/bijna krullen en bij mij blijft het ok gewoon stijl… Na het douchen sowieso even beetje van dat van Lloreal in doen, straight spul. Weet niet of het helpt maar ik doe het maar:P

neee niet stijlen slag is echt mooi !!! Ik heb zelf een krullenbos ik stijl het bijna nooit omdat je haar er aleen mar lelijker van wordt & I love it when they say; hey krullebol :metal:

hahahhahaha XD

dat dan ook weer niet, maar ik ben wel trots op mn bos krullen. je moet gewoon je haar nemen zoals het is en er niet allemaal chemische dingen aan gaan toevoegen. probeer gewoon nieuwe dingen uit met je haar zodat je haar je niet gaat vervelen.

loser x]

foto?
ik heb ook slag/krullen, stijl het af en toe, maar het is vaak ook juist mooi!

idd maak is een foto
ik heb ook slag in me haar maar niet veel
altijd diee plukjes die slag zijn wil ik stijl
is echt irrie onder me haar is het heel stijl
beetje raar haar heb ik, stuur FOTO!

ik heb ook een slag en soms ben ik ook in een soort van fase dat ik stijl haar wil, maar dan na een paar weken stijlen ben ik toch weer blij met mn mooie slag

upje :ok_woman:

haha:P Misschienligt het gewoon aan de stijltang, of is 't niet warm zat of zo:P…
Ik weet niet;P

bij mij helpen die Shampoo’s van stijl haar niet hoor
en bij jullie?

(sjorry Ben niet de topicmaker hihi…)

ik heb hetzelfde probleem…

ja, dat heb ik ook altijd. ik heb stijl haar en een beetje slag, en laagjes en meestal als ik het dan ga stijlen dan gaan er van die kleine plukjes overeind staan ofzo, echt heel irritant ;s