Slaat dit de jongens van me af?!

Ik verpest mijn leven onderhand door te veel aan jongens te denken,
Dagelijks dwaal ik bij alles wat ik doe af omdat ik dagdroom over jongens,
maar ik ben 16 en altijd al single geweest natuurlijk komt t ooit nog bij mij dus im not worried about that,
alleen mijn crushes waar ik tot nu gewoon een extreme crush op heb gehad zien me niet staan of alleen vriendschappelijk. (ik ben niet een meisje die creepy stalkt ter bijvoeging btw haha)
Omdat ik nu alweer ben afgewezen door mijn crush wil ik gewoon een eigen leven hebben, want ik voel me gewoon super kut ook omdat ik bijvoorbeeld nu geen dagdromen meer kan hebben waarmee ik hoop heb… Maar toch blijf ik dagdromen en dus afdwalen bij alles.

Ik wil mijn leven nu focussen op school (examens in mei dus is wel handig haha), vrienden, werk & volleybal… En natuurlijk mijzelf gewoon goed verzorgen enzo dat ik het beste uit mezelf haal.

Ik wil het eigenlijk gewoon druk zat hebben om geen tijd meer te hebben om aan jongens te denken.

T enige waar ik wel bang voor ben, slaat dit de jongens van me af als ik me niet focus op hun en alleen op vrienden, werk, school & volleybal? ik ben namelijk best wel toe aan mijn eigen leven leven en niet meer bij alles wat ik in mijn leven doe af te dwalen naar dagdromen over mn crush. Maar ik wil ook niet zon meisje zijn waar jongens bij hebben van aah die is toch alleen maar bezig met volleybal enzo…

Oja en hebben jullie tips om het vol te houden? want ik heb dit al zovaak tegen mezelf gezegt maar toch blijf ik afdwalen…

xxx

Juist als je er niet mee bezig bent komt het op je pad

zeker niet, heel goed, ik heb erg last van dat ik teveel aan jongens denk en geloof me, dat slaat jongens juist af, jongens houden van hard to get meisjes…en oh ja, als je de ware eindelijk ziet en hij begint te flirten en appen enzo, doe dan ook hard to get, kan je meteen testen of hij het voor je over heeft, denk gewoon aan nu, alles op z’n tijd, je hebt mensen die op hun 16e al relaties hebben gehad en sommige die nog niet eens weten hoe ze moeten zoenen, alles kan :wink:

Inderdaad, niet teveel over nadenken.
Je moet leven zoals het leven loopt, daar heb je niet altijd invloed op.
Doe gewoon waar je zin in hebt, denk gewoon waar je zin aan hebt, accepteer gewoon dat het zo is.