Slaapzacht; of toch niet

Is het gek als mijn vriend samen wil slapen? Als in; in het weekend of zo. Er is niet echt een reden verder waarom, maar gewoon omdat hij dit leuk vind.

Ik ben niet zo’n “logeertype” (even heel bot omschreven) en als ik met hem in een bed slaap wordt ik doodmoe wakker. Aangezien er niet echt een reden is, heb ik er totaal geen behoefte aan. Is dit gek? Ik vind dat het vaak meer gedoe is dan dat het daadwerkelijk praktisch is. Hoe leg ik hem dit uit? Of moet ik mij aanpassen en toch samen slapen?

xx E.

Sommige mensen vinden het gewoon fijn om samen te slapen. Gezellig met elkaar knuffelen en 's ochtends wakker worden naast elkaar. En voor het slapen nog even gezellig samen kletsen en eventueel natuurlijk seks als jullie daar al aan toe zijn.

Natuurlijk moet je niks doen wat je niet leuk vind, maar dat is voor je vriend misschien onduidelijk waarom je dat niet zou willen. Ik zou het er daarom wel even over hebben met hem en duidelijk maken waarom jij er geen meerwaarde in ziet om te logeren bij elkaar.

Bedankt voor je reactie, ik zal het er met hem over hebben!