Slaapproblemen

Hallo allemaal,
Ik heb al even een probleem met slapen. Ik kan echt heel moeilijk in slaap komen!
Zelfs als ik heel moe ben… Ik denk veel te veel na over dingen en het blijft in mijn hoofd spoken.
Ik heb al rondgezocht voor tips maar niks echt hielp en ik heb ook niet echt iets bruikbaars gevonden.
Heeft iemand tips hiervoor ?

Dankjewel !! Xxx

Je moet een ritme hebben. Je gaat naar bed om zo laat en dat hou je aan.

Is het altijd of nu omdat het zo warm is?

Slaappillen willen helpen om een ritme op te bouwen voorals je die niet hebt. En zodra je een ritme hebt er mee stoppen of doorgaan. Wat jij wilt haha. Voorderest heb ik geen tips, want ik ervaar dit zelf ook. Dus ik wil ook wel graag tips horen

The same here.

• Melatonine gebruiken werkt bij mij wel goed, soort van slaapmiddel. ( niet schadelijk ),
  • je moet een ritme creeëren, dan wordt alles makkelijker,
  • http://www.slaapnodig.nl/slaaptips.html
  • en er zijn genoeg topics hierover en onderwerpen op girlscene zelf.

minimaal een uur voor het slapen gaan geen blauw licht (telefoon, computer, tv) en als je niet kan slapen is het beste om er uit te gaan en in een andere donkere ruimte te gaan zitten tot je je moe voelt worden en weer terug. Zet rustgevende muziek op (je kan bij de tuinen enzo van die zweefmuziek halen, of je eigen muziek waar je rustig van word) of neem vlak voor het slapen nog een douche.

Je kan bij de drogist ook melatonine halen, om een ritme op te bouwen inderdaad.

Haha ik heb echt précies hetzelfde. Maar ook als die hitte er niet is, als ik in bed lig denk ik al snel hmm nog even snel social media checken… :dry:

-

Er zijn hier echt best wel wat topics over gemaakt, met vaak dezelfde adviezen die hierin worden gegeven. Kijk daar eens naar.

Ik heb al gezocht naar topics maar die kon ik niet vinden… ^

Ik heb het dus ook, dus ik volg even dit topic

Hoe lang heb je dit al? En hoe oud ben je?

Je gaat nu waarschijnlijk héél hard lachen, maar deze tip heb ik laatst gekregen …

Ga omgekeerd liggen in je bed. Daarmee bedoel ik, je hoofd waar je normaal je voeten legt en je voeten waar je normaal je hoofd legt. Je bed kun je gewoon op dezelfde plek laten staan, je hoeft alleen je kussen mee te nemen naar de andere kant.

Toen ik deze tip kreeg, heb ik eerst ook een hele tijd raar staan kijken, maar heb ik het toch geprobeerd en het heeft bij mij geholpen, ik slaap de laatste week nu erg goed.

Het is het proberen waard, toch ?

Hahahahahaha.
Ik zal het proberen vanavond !! ^

Ik heb dit al iets van een jaar…
En ik ben 12 jaar. @ Kidrauhlkeaton

Maar draai je dan elke nacht om ?
Misschien slaappillen ook een keer proberen dan

Ja, eigenlijk stom, hè ?
Haha, ach, zo lang het maar werkt …

Slaaplekker thee misschien? Stinkt wel vind ik. Zit valeriaan in wat vaak ook in die pilletjes tegen de stress zit.