Slaapprobleem.

Hello.

Ik heb een erg vreemd probleem, al zeg ik het zelf. Ik ben altijd bij mijn vriend thuis en slaap daar dus ook zeven dagen per week.
Nu is het zo dat ik vaak lang wakker lig en elke twee uur wakker word, terwijl ik meestal niet eens weet waardoor. Het kost me dan erg veel moeite om weer in slaap te vallen.
Mijn vriend gaat elke ochtend om kwart over zeven uit bed om te gaan werken en soms kan ik dan nog blijven liggen. Als hij weg is slaap ik ineens wel goed en word ik pas om elf uur weer wakker of zoiets, terwijl zijn moeder dan altijd al heel druk bezig is (geweest) met stofzuigen en al die dingen.

Weet iemand hoe dit komt? Ik vind het behoorlijk vervelend worden na bijna twee jaar.

Ik heb slaapmedicatie daarvoor ( om door te kunnen slapen ) : Circadin ofzoiets …

Stiekem prikt Dave om de twee uur in je zij waardoor je wakker wordt. ;$ Nee, ik zou het echt niet weten… Wel vervelend. Misschien moet je een keer een nachtje thuis slapen en kijken hoe het dan gaat?

ik zou zeggen ga naar de dokter.

Ja thuis slaap ik ook altijd heel laat pas… nog later dan bij Dave eigenlijk. =’]

Euwh, dat heeft dan ook geen zin nee. Slaap bij mij? haha. Ik ben zo slaapverwekkend dat je zo in slaap valt.

Volgens mij zingen we dan weer de hele nacht liedjes. x’D

Van Jan Smit.