slaapplaats tijdens introductieweek

Hoi meisjes,
ik zoek nog een slaapplaats voor tijdens de introductie week (begint 19 augustus)
in Nijmegen.
Ik ben een aankomende ALPO studente, en aangezien ik geen kamer heb, en toch gewoon tijdens de introductie week overal aan mee wil doen, ben ik hard op zoek naar een slaapplaats :stuck_out_tongue:
Ik wil er ook wel voor betalen, een week vd huurprijs of iets dergelijks.

Ik heb vorig jaar ook introductie gelopen in Nijmegen en omdat ik ook geen slaapplaats had, had ik een van mijn mentoren gemaild. Die hebben mij doorverwezen naar een dispuut van Carolus Magnus (studentenvereniging). Je mag dan in een van hun huizen blijven slapen en ze hoeven er niks voor terug. En het is niet zo dat ze de hele tijd reclame maken voor hun studentenvereniging/dispuut, dat gevoel had ik helemaal niet! Maar misschien heeft een van je mentoren nog een betere oplossing, ik zou hen zeker mailen!
En veel plezier, de intro is heeeel leuk. En ook veel succes met ALPO hihi, het is (vooral in het begin) heel zwaar. Heel veel mensen zijn afgehaakt en verder gegaan met Pedagogische Wetenschappen. Maar die mensen die het nog doen vinden het wel echt super leuk dus ik wil je vooral niet bang maken ofzo!

Uiteindelijk valt het allemaal wel mee hoor! Ik heb vorig jaar ook een introductieweek meegelopen en iedereen zit in hetzelfde schuitje dus je maakt echt zó contact. Er zijn ook altijd wel mensen die hun kamer aanbieden als slaapplaats, dus inderdaad even met je mentor overleggen, zij zijn namelijk verplicht om iets voor jou te regelen. :slightly_smiling_face: Heel veel plezier in ieder geval!

desnoods een jeugdherberg en een gehuurde fiets toch?

Bij ons hadden ze trouwens voor introductieweek een veld op een camping afgehuurd en moesten we allemaal een tentje meenemen.