Slaappillen

Weten jullie goede smoesjes om aan slaappillen te geraken? Durf niet naar dokter en zonder attest kan je er geen krijgen…
Geef me tips xx
Thnx

Ik kan zo slaappillen halen?

Waarom heb je slaappillen nodig? Die dingen zijn super slecht voor je… Als je slecht kunt slapen kun je ook van die pillen bij de kruidvat halen, die heeft een vriendin van mij ook gehad toen ze slecht sliep, zijn van die pillen en die moet je 2 uur van te voren in nemen, na 2 uur ben je doodmoe en val je zo in slaap!

Drink van die slaap thee ofzo in plaats van.

Heel onverstandig om er zelf mee te gaan klooien. Waarom wil je slaappillen? Kom je moeilijk in slaap? Wat zou je nog meer kunnen doen om in slaap te komen behalve pillen nemen? Wat heb je geprobeerd & wat zou je nog kunnen proberen? Ik weet niet hoe oud je bent. Maar de huisarts zal, als het goed is, niet zo snel slaappillen voorschrijven. Of maar voor korte duur. Anders raak je gewend aan de pillen en kun je zelf nog veel moeilijker in slaap komen.

Die kun je wel zonder een test krijgen. Ik gebruik al meer dan 10 jaar slaappillen op doktors recept en heb nooit een test gehad :slightly_smiling_face:

Ze verkopen melatonine van lagere dosis bij de drogisterij.

Die werken toch niet sterk genoeg?

De dosis van slaappillen die bij drogisterij is lager inderdaad. Maar als je slaap probleem echt zo sirieus is zul je je er maar overheen moeten zetten en naar de huisarts gaan.

Waar kun je ze dan halen? In de kruidvat bij ons hebben ze ze niet? En in apotheek alleen maar met attest?

Melatonine tabletten bij de Kruidvat, volop te koop.

als jij sterkere pillen wil zul je naar de dokter moeten gaan. Sorry hoor, maar besef je wel dat een perongeluk te hoge dosis van die dingen echt gevaarlijk kan zijn ?

Tuurlijk wel? En dan nog, net alsof iemand mij zou missen xd

Kruidvat, etos, DA etc.

En doe niet zo belachelijk door te zeggen dat niemand je zou missen, dat is absoluut niet zo.

WTH :flushed:

Ben je nou je zelfmoord aan het plannen hiermee ofzo?

Als je echt last heb van slaap problemen kan je gewoon naar de dokter gaan, waarom niet?

Leuk geprobeer maar neen haha x
Zal morgen eens bij kruidvat verder kijken,thnx voor de tips

:’’’’’)

God, doe niet zo naïef.
tuurlijk gaan mensen je missen, je familie bijv?

Ja slaapthee kan idd helpen of warme melk drinken voordat je gaat slapen kan ook wel eens helpen.