Slaapmasker

Weten jullie waar slaapmaskers te koop zijn?? Ik weet dat ze bij claire’s zijn maar die hebben we niet in de buurt :frowning_face:

Liefs
Minke

H&m, ook online! En Hunkemoller heeft ze ook zag ik toevallig net :slightly_smiling_face:

Ik heb een hello kitty slaapmasker van H&M =D

ik heb er een van de clair’s, daar hebben ze best veel verschillende.

H&M, Hunkemöller en V&D?

Ik zal morgen even bij H&M en Hünkemoller kijken… De V&D hebben we hier ook niet :frowning_face:

Hunkemoller! Met korting!!

I like korting!! :wink: hoeveel kost die? en staat die ook op de site? dan kan ik even kijken hoe die eruit zien :stuck_out_tongue: xx

Ik wil dat hello kitty slaapmasker ook hebben alleen die hebben ze niet meer.

van essence hebben ze er ook geloof ik, ik heb er in ieder geval 1 van source :slightly_smiling_face:. Een satijnachtige roze stof. Ik vind slaapmaskers alleen irritant, want ze knellen zo, ofja die elastiek irriteert me:P. Maar bij een vliegreis of autorit wel handig (als je geblindeerde ramen hebt:P)

Oja en die is bij de kruidvat te koop :wink:

Was dat een eenmalige aanbieding?? Want ik heb het nog nooit gezien bij het kruidvat mja :wink: bedankt iig

Waar ligt het dan bij? Bij welke spullen?

Bij de hema maybe hadden ze ooit, van die maskers die je niet hoeft af te spoelen daar kan je ook makkelijk meeslapen hoor

Uhm, ik heb het als kadootje gekregen… maar ik denk dat het óf bij de essence/catrice make-up ligt, of bij die massage dingen. Snap je, van die rugkrabbers en massagerollers enzo:P. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jouw kruidvat ook zo is! Ggd :wink:

Oke bedankt allemaal!

Ik ga morgen maar is op pad :stuck_out_tongue:

Ik heb wel eens van die palletjes gezien waar zo’n gel in zat.
Wat is dat egenlijk en waar voor dient het? EYE MASK volgens mij

Wat is er zo fijn om met een slaapmasker te hebben :S Volgens mij slaapt dat niet bepaald lekker, ik zou het volgens mij al half in de nacht van mijn gezicht afgetrokken hebben en ergens in de hoek hebben gesmeten :stuck_out_tongue:

ik heb hem van de DA, maar het is echt een klote ding, ik kan er echt niet mee slapen, ik smijt hem dan ook al heel snel in de hoek (wat fairangel al zei :grinning::stuck_out_tongue:) ik gebruik hem dan ook echt nooit meer

bodyshop ofzo, rituals tuinen en bij de drogist hema of v&d of maybe h&m?

Ik heb er ook 1 van de Douglas.

Maar halver weg de nacht zit hij ergens in mijn haar ipv op mijn ogen :frowning_face: