Slaapkamer

Ik krijg dus een nieuwe slaapkamer. Echt super leuk!
Ik heb best wel een grote kamer. Niet zo groot dat echt alles erin past.

-De muren worden wit.
-Voor mijn bed komen rode gordijnen.
-Aan het hoofdeinde komt (met waarschijnlijk rode letters) ‘Sweet Dreams’ te staan. (tenzij iemand een leukere tekst weet?)
-Ik krijg een soort dresoirkast (wit) met daarop kandelaars+kaarsen. (kandelaars zilver&kaarsen rood)
-Boven het dresoir wil ik waarschijnlijk een rode vlak (geverfd), zodat het niet allemaal te wit word. Daar kan ik dan allemaal witte fotolijstjes hangen.
-Ik wil graag een lange bureau. (het liefst een hoekbureau, zonder hoge dingen erboven)
-Ik heb nu een bureau. Als ik de hoge dingen erboven afhaal. Zou ik daar mijn boeken op kunnen leggen. &op die andere (nieuwe) mijn computer.
-Ik heb nog een groot deel voor mijn slaapkamer. Daar wil ik graag een plekje (met tv/banken/tafel) maken, waar ik dan gezellig met mijn vriendinnen tv kan kijken. Ik weet eigenlijk niet welke kleur ik de muren daar moet doen. (iemand idëen?) En er komen ook kaarsen om het gezellig te maken.

Iemand dus leuke idëen voor mijn kamer&de kamer voor mijn vriendinnen?

Zou echt super zijn!
xxxxxxxxx.

Reacties please?

Easy easy :3
Ze komen wel heur, heb geduld.

Jaja. Heb ik wel.

Ik weet niet,
maar het eerste wat in me opkomt als ik een rood met witte kamer zie,
is de kleur donkerpaars. Misschien een idee voor die kamer waar je met je vriendinnen tv wil kijken?

Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik beschrijf mijn kamer wel even:
-Witte muren
-Alle meubels wit(kast bed bureau enz…)
-Witte gordijnen met knalroze mini vlinders hier en daar
-grote knalroze vlinders op de muur
-witte vloerbedekking met weer hier en daar roze vlindertjes.
-knalroze zitzak in de vorm van een bloem.
-Uhm ik weet niet of ik iets vergeten ben

als je misschien een foto van je kamer maakt kunnen we zien hoe groot enz het is.