Slaapkamer^^

Jaa ik mag éindelijks m’n kamer verbouwen, maar nu heb ik een probleem. Ik weet niet hoe ik de muren moet doen.

Ik wil zoiezo rood&Barok op de muren, (barok=dat bloemetjesmotief).
De barok behang wordt heel licht.

Op welke muren zouden jullie wat doen? En de muren die overhouden wat voor kleur/behang iets zou je daar mee doen?

http://img233.imageshack.us/img233/4199/kamervj2.jpg

Dit is mn slaapkamer^^, dat daarboven is de deur en daaronder de raam.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :slightly_smiling_face:

ik zou op een lege muur het behang doen, dus waar niets tegen aan staat.

gewoon 2 muren barok en 2 rood of 1 barok en 2 rood, maar niet 3 barok :wink: je kan (ligt er wel aan wat voor kleur je barokbehang is) ook oranje erbij doen. en de lichtste kleur of behang aan de muur van je raam :slightly_smiling_face: die word anders heel donker.

xx

ja idd, maar als je dan een donkere kleur aan de kant van het raam word word het heel donker in je kamer :S heb ik zelf ook gehad, maar ik heb een kleine kamer dus dat versterkt dat ook weer.

ik zou de op muur 1 barok doen en op de rest een verf in de kleur van het behang.

Muur 1 of 3 barok en muur 2 rood. De andere 2 muren zou ik wit houden.

Ng iemand ideeen :slightly_smiling_face: ?

ik zou bij muur 1 rood doen en bij 2,3,4 het barok…want dat heeft wat meer rust omdat het een lichte kleur is,

Muur 2 rood, waar de deur inzit dan is het niet meteen BOEM als je binnekomt
enzoo hadik ook alleen dan paars. en 1 OF 3 Barok en de rest gewoon wit creme ofso :wink: De Barok muur zou ik dan niet teveel voorzetten zoals kasten …

muur 1 en 2 barok en 3 en 4 rood XD

1,3 rood. 2 wit/cremeachtig. 4 barok… of 2 en 4 omdraaien…

Ik zou geen rood gebruiken maar alleen barok en de rest gebroken wit of heel licht beige. Welke kleur barok behang word het trouwens?