Slaapkamer pimpen!

Ik wil graag mijn kamer pimpen!
een relax hoekje of zo!
als jullie ideeen hebben zeg het dan maar!
mijn muur is wit(heel licht roze bijna wit). :slightly_smiling_face:

groetjes XancaX

in de ikea gids staan misschien wel wat ideeën waar je wat aan hebt? :slightly_smiling_face:
zelf ga ik daar een soort relax-hoekje uit namaken
dat is uh een opbergbak (met lades), en dat is dus een soort open, lage kast. op die ‘kast’ een soort plank en dat is dan gewoon een zitje :]

(lastig te omschrijven… maar http://ikeaeu.ecweb.is/09/mnl/ daar zie je de ikea gids online. wat ik bedoel staat op pagina 8-9 )

Ik had deze tips verzonnen voor het tijdschrift dat ik moest maken met Girlscene Next Top Designer:

http://img248.imageshack.us/img248/7875/girlscenetipsvooreenleuts0.jpg

Hopelijk heb je er wat aan :slightly_smiling_face:.

bedankt! ik hoop dat ik meer reacties krijg!

Wat bij mij altijd helpt: Je HELE kamer opruimen. Alle kinderachtige jeugdsentimentele troep eruit (of op het zolder, schuur, garage) en dan gewoon alleen weer netjes terugzetten.
Zelfs dan lijkt het al een nieuwe kamer.

Oja, als je de kleur bijvoorbeeld zat bent (mijn kamer is oranje met groen en vond ik niet echt meer leuk), verzin een “nieuw” thema voor je kamer.
De kleuren groen en oranje die ik heb, deden me echt denken aan retro kleuren. Nu heb ik dus iets meer retro vaasjes, kussentjes en lampen gekocht en nu heb ik gewoon weer een nieuwe kamer en vind ik de kleuren ook weer leuk :grinning:

koop leuke muurstickers bij de IKEA en plak die op je muur
lijkt erg leuk! heb ik ook. :stuck_out_tongue:

of koop allerlei verschillende fotolijstjes en zet die ergens leuk neer of hang ze op!

leuke grote kussens op de grond? lekker zacht dekentje over je stoel/bank leuning?

simpele plankjes aan de muur en die op verschillende hoogtes en plaatsen hangen en leuk decoreren met doosjes, boeken, vaasje, kaarsen fotolijstjes enz…

ik heb sinds kort een buikkastje overgenomen.
als je niet weet wat het is.
even googelen dan maar.
maar het is zegmaar een antiekkastje.
ik zei dat ik het wilde hebben tegen mijn moeder.
de eerste reactie was: die troep komt er niet in.
toch mocht ik hem hebben.
hij was lelijk donkerbruin.
maar hij is nu roomwit met lichtroze.
en zilvere handvatjes.
echt zo moooooooooi.

[i]ik had ooit een site gemaakt voor kamers
www.foryourroom.tk

is dat wat? Ik doe er nu niet echt meer iets mee …[/i]

als je zoekt bij lifestyle > jouw slaapkamer zie je echt hele leuke ideeen, en in het forum heb ik ook leuke tips gekregen (hij heet lente slaapkamer, help!) Ik ben zelf ook druk bezig ermee, hang posters op, en nog zo 'n idee: pak een oud schildersdoek, koop stof en bind het strak rond dat doek, dan heb je hele leuke schilderijen!

hopelijk heb je er wat aan,
xx