Slaapkamer ideen

Zo ziet mijn slaapkamer nu uit

http://i26.tinypic.com/6pcdvp.jpg

En ik wil het anders hebben qua inrichting maar ook qua kleuer en meubels enz.

Iemand leuke tips, ideetjes of foto’s

Wat zijn de huidige kleuren? En wat lijkt je leuk, ben je een meisje dat van roze houdt, een drukke kamer wil of juist rustgevend? Persoonlijk vind ik de combinatie zwart-rood-wit (niet teveel zwart anders wordt het heel donker) erg leuk, maar het moet ook bij je meubilair passen.
Ik zou je bed met het hoofdeinde zo zetten dat je de deur kunt zien, vind ik altijd wel fijn dan weet je meteen wie er binnenkomt en kun je aan de andere kant lekker uit het raam kijken.
Bureau dan op de plek waar het bed nu staat, kun je ook nog naar buiten kijken… En kast zo laten staan?

http://forum.girlscene.nl…ic/list_messages/150272/0

Misschien vind je hier wat.

Ik hou niet van donkere kleuren meer vaan lichte. Ik denk zelf aan aparte wit voor alle muren en dan een muur of juist licht rozee of oud roze

dankjewel ik ga kijken!

Ik ga ook mijn kamer vernieuwen, maar mijn ouders schieten niet op.
Maar ik ga alle muren gewoon wit doen en dan koop ik 2 van die doeken (action)
En die ga ik beplakken met een leuk behang (Al gekocht). Zo kan je veel sneller je kamer veranderen en hoef je niet elke keer je kamer te verven/behangen.

Heb je misschien een foto van dat?

He goed idee, heb ik ook nog wat aan:)

Huh, wat voor doeken bedoel je dan? (:

Canvas doeken. Om op de te schilderen.

Bed onder je raam : D Dat is leuker.

Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat er geen dode hoeken meer zijn zoals nu tussen je bed en kledingkast, het neemt veel ruimte in en voor eigenlijk helemaal niets. Je dumpt er toch sneller al je rotzooi omdat het toch niet nuttig wordt gebruikt verder. En waarom je bureau wel tegen het raam aan staat, maar je bed een klein stukje er van af snap ik ook niet helemaal? Ik weet niet of de afmetingen helemaal kloppen (waarschijnlijk niet) maar meet het allemaal eens op, en maak zoveel mogelijk van zulke schetsen en kijk welke indeling het je het beste bevalt en ook het meest praktische is, als je alles helemaal hebt uitgemeten en het zo op papier zet dan zie je vaak beter hoe het er uit zal zien dan wanneer je het een beetje gaat inplannen door alleen naar je inrichting te kijken. Dus maak gewoon 20 schetsen met allemaal verschillende indelen en kies er daar 1 van.

oh wat een supertof idee!

up

niemand fotos?

Geen foto’s, maar een idee:
Als je een muur wilt verven, pak dan de muur waar nu je bed tegen aan staat. De raam-kant doet je kamer bij binnenkomst al kleiner lijken en de muur ertegenover is de muur die hoogstwaarschijnlijk altijd in de zon staat, wat dus meer opvalt. De zijmuren zijn dus het beste, maar aangezien je deur opent met zicht op de zijmuur, zou ik die ook niet doen.

Ik weet ook niet hoe groot je raam precies is, maar als je kast in plaats van je bed zet en hij komt niet voor het raam, kan dat ook nog. Anders blokkeert het ook meteen je licht. [Ligt er ook aan hoe groot je kast is… Als het een enorme massieve kast is tot aan het plafond zonder pootjes, dan is dat misschien niet een goede optie… ]

Ikzelf heb de muren en mijn plafond wit geschilderd en 1 zijmuur is oranje. [Nee, ik ben geen Voetbalfan, maar het is ook niet ‘voetbal-oranje’. Het is net een tikkie zachter. :slightly_smiling_face:] Mijn meubels zijn vrijwel allemaal wit [ook m’n dekbedden] en heb als extra kleur wat roze. Ik heb het nu al ruim 3 jaar zo, en het verveelt nog steeds niet. :slightly_smiling_face:

op flickr en tumblr vind je veel foto’s en plaatjes

Ik ben m’n kamer meubels echt zat, ik heb ze al sinds m’n 6e, maar ik mag dus echt geen nieuwe,ik heb nu met wat fantasie alles veranderd, m’n tv opgehangen. een tekenbord en een bankjeneergezete (:

waar is je boekenkast? :stuck_out_tongue:

Ik viund pastelkleuren altijd heel mooi in een slaapkamer, dan lijkt het rustgevender enzo… Ik heb nu oudroze en lichtgrijs

Je hebt ook van die muurstickers, moet je maar eens googlen, die zijn vet!