Slaapfeestje.

Ik ga voor mijn verjaardag een slaapfeestje geven, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee wat we kunnen doen. Iemand trouwens ook een goed idee voor een mooie uitnodiging?

(Ik weet niet of dit al bestaat dus ik plaats het gewoon)

• Tips voor:
  • Een mooie uitnodiging
  • Wat we kunnen doen
  • Goede films
  • Thema

Goed idee:
-
-

Iemand?

Uitnodiging
http://www.greetingsisland.com/invitations/party/sleepover

Wat we kunnen doen :
Koken/bakken en eten, films kijken, spelletjes spelen (singstar,gewoon racespelletjes, truth or dare, …) , beauty dingetjes (maskertjes, nagels, geef elkaar een makeover … ), foto’s maken, buiten kamperen, enge verhalen vertellen, …

Films :
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemene-leuke-meidenfilms-topic-142444.msg273125774.html#msg273125774

Thema’s :
kies een land (Frankrijk, Spanje, … ), Bekende mensen, vintage, mythological creatures, een bepaalde kleur, the 90’s,…

Het wordt meestal minder leuk als je van tevoren dingen gaat bedenken die je wil doen. Er ontstaan vanzelf wel dingen, en als jij een hele planning hebt waar niemand zich uiteindelijk aan gaat houden is dat alleen maar vervelend.
-Mijn mening-

maskertjes opdoen, nagels lakken, blindschminken, cupcakes bakken of andere dingen, fastfood bestellen,…

Dit ja.
Je kan wel gewoon wat dingen voorstellen en zo maar ik zou inderdaad ook geen planning maken waar je ontzettend veel moeite in stopt want 9 van de 10 keer verloopt 't toch wel anders en dat is zonde van je planning dan.
Maar goed, denk dat de mensen boven me wel genoeg tips hebben gegeven (:

Edit: Iets van die challenges die je heel vaak op youtube ziet kun je ook doen. Zoals de chubby bunny challenge, sinnamon challenge, cotton ball challenge en zo.

er is een algemeen verjaardags topic ofzo

Niet te veel dingen plannen, dat is niet echt handig voor een slaapfeestje. Misschien wel wat basis dingetjes, dus een paar films huren, (die leuk zijn natuurlijk) maar verder gaat het echt wel vanzelf. Uiteindelijk houdt toch niet iedereen zich aan álles, en dat is best wel stom dan, ;p

Als ik altijd een sleepfeestje heb dan plannen we meestal alles maar op het einde gebeurt maar 1% van het geplande en de rest verzinnen op het moment zelf dan :slightly_smiling_face: