Slaapfeestje tips?

Je kent het wel: je wil een slaapfeestje geven en je weet niet wat je moet doen. Dat probleem heb ik nu dus ook. Daarbuiten heb ik nog een paar vragen, maar eerst ff wat informatie.

Ik geef een slaapfeestje
Datum?: niet bekend (waarschijnlijk in de herfstvakantie
Leeftijd: 12 (maar heb ook vriendinnen van 11)
Aantal kinderen op feestje?: daar gaat een van mijn vragen dus over+moeten mijn ouders ff bekijken

Vragen
1.Ik heb vriendinnen van de basisschool en van mijn middelbare school. Ze kennen elkaar niet maar ik heb wel een leuk idee hoe ze elkaar zouden kunnen leren kennen. Maar: mijn vriendinnen van de middelbare school wonen best ver weg. Is het raar om er daar (een paar) van uit te nodigen. Ze zijn trouwens nog nooit bij mij thuis geweest enzo, Ze kennen mijn ouders dus ook niet.
2.Stel dat ze komen, met hoeveel kinderen is een kinderfeestje dan nog leuk?. Ik heb: 9 Middelbare vriendinnen (waarvan ik er 1tje niet echt aardig vind maar die hoort wel bij het “vriendengroepje”), en 6 basisschoolvriendinnen (waarvan er 1tje is die alleen ik aardig vind en de rest mag haar niet (en zij de rest ook niet)…)
3. Wat is de leukste plek om te slapen. De opties zijn: Woonkamer, Mijn kamer (wel klein) en de computerkamer. (het kan zijn dat mijn moeder er na een tijdje weer een afkeurd maargoed)
4.IK KAN TOTAAL NIET TEGEN HORROR. Ik schrik van ALLES. Horrorfilm kijken lijkt me niet zo’n goed idee, iemand nog een leuke film (het liefst geen horror dus).
5. Als je leuke activiteiten hebt stuur ze dan vooral. Het lieft originele ideeën of dingen die jij altijd deed. Liever niet (tenzij dat jou ultieme tip is ofzo) dingen zo als: make-up, maskertje en nagels lakken want die ideeën ken is al.

xxx-Unicorn :metal:

Misschien kun je dat beter hier vragen
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Mijn slaapfeestje: zorg voor genoeg eten (het liefst zo ongezond mogelijk), leg waar ruimte is matrassen op de grond, kies een random film uit + praat de hele avond.
Ik doe nooit zo moeilijk. :’)