Slaapfeestje geven voor wie?

Heyyy,

Ik ben net gestart op een nieuwe school. Ik vind mijn klas niet super top, maar ook niet slecht of zo. Ik ben pas jarig in februari, maar ik zou nu al graag een feestje doen of nu al wat ideeën verzamelen…
Alleen heb een klein probleempje…
Ik weet niet zo goed wie ik zou uitnodigen… Ik wil wel enkel vrienden en vriendinnen van mijn vorige school vragen, maar ik ken ook wel wat toffe mensen uit andere klassen op mijn nieuwe school…
Zou het uitmaken dat ze elkaar niet kennen? Ik ben alleen bang dat ze elkaar niet tof gaan vinden of dat ik het irritant ga vinden… Bij bijvoorbeeld die van vorig jaar, ze kennen mij al heel hun leven… dus we hebben veel herinneringen samen… maar die van mijn nieuwe school hebben daar dan nix aan…

Ik wil ook graag wat spelletjes om te doen. Iemand een idee?

Groetjes,
Xxxxxxx

Ik denk dat beiden elkaar uitnodigen wel kan. Het is jouw feestje, dus jij nodigt de mensen uit die jij leuk vindt. Op een verjaardag bijvoorbeeld kent ook lang niet iedereen elkaar, denk dat dat ook wel een beetje saai kan zijn

1 like

Das wel waar… dankjewel voor je antwoord

Ik had dit probleem vorig jaar ook. Ik heb uiteindelijk een mijn nieuwe klas 4/5 meiden uitgenodigd en we hebben gewoon gekletst. Leuke spelletjes om te doen zijn bijvoorbeeld:
-doen durven of de waarheid
-exposed (kun je gewoon downloaden)
30 seconds