Slaap ritme.

hoi,
ik moet morgen weer voor het eerst naar school, na 8 weken heerlijke vakantie. en nu kom ik er pas achter dat ik helemaal niet meer gewend ben om voor 3 uur te slapen, en dit is echt kut. ik geloof dat er wel meer mensen last van hebben, en ik wilde vragen; hoe zorgen jullie ervoor dat je weer terug in je ‘ritme’ komt?

Door op tijd naar bed te gaan, en meteen op te staan als m’n wekker gaat.
Zelfs als ik niet meteen in slaap val, dan ga ik toch in bed liggen.

Ik ken het! Ik ben van plan de komende dagen eerder uit bed te komen, zodat ik ook eerder slaap heb! Dan gelijk naar bed toe en geen tv aan.

Eigenlijk heb ik niets te zeuren, mijn school begint pas om 10 over 9 en stage pas om 10 uur.

Nou mij lukt dat ook niet om opeens vroeg naar bed te gaan maar als ik nou eenmaal vroeg op moet ga ik ook weer vroeg naar bed…
Zo is dat bij mij.

Ik lag gisteren om 12 uur in bed, en ik sliep pas om half 3. vandaag lag ik om 11 uur in bed en ik kan echt echt echt niet slapen.

^ En je komt dan nog niet in slaap? Shit, bij mij werkt dat meestal wel.
En wat als je een nacht doorhaalt? Dan ben je de volgende dag echt moe en val je misschien wel op tijd in slaap. (Heb ik ook wel eens gedaan).

Een keer heeeeel vroeg van bed af gaan en de hele dag fanatiek zijn blablabla en dan ben je dus moe die 's avonds en dan wil je juist eerder gaan slapen :grinning:

ik grijp naar de slaappillen 2/3 uur voordat ik wil slapen, ben ik van plan tenminste. hoop dat dat werkt, maar ik denk het wel want ik gebruik ze wel vaker als ik niet moe ben en wel wil slapen.

ik doe eigenlijk niets.

Ik word vanzelf moe ;p

Heb hetzelfde, ik val niet vroeg in slaap :’) Maar als je de eerste schooldag weer om 7 uur moet opstaan, kom je vanzelf weer in je oude ritme, wel even kut de eerste week maar okee haha