Slaap je al bij je vriendje?

Maar hoelang heb je al met dezelfde jongen dan?
en waarom mag het niet?

oke dat is wel leuk he, als de 1e keer zeg maar heel opeens was mag het daarna gewoon zonder problemen enzo

in totaal, met enkele breaks, een jaar en 7 maand,
en tis omda mn ma hem ni echt graag mag… ze kent hem amper zelfs…
3 woorde tege gzegt ofzo.

Ja, toevallig hebben we afgelopen nachten bij elkaar geslapen. Ik een nacht bij hem, en daarna een nacht bij mij.
Erg gezellig. -wenkbrauwwiebel-

Nee, ik heb al 8 maanden met hem.
Maar alles mag volgens mijn moeder maar daar wil ze nou net controle over hebben. Anders kan ze niet halfnaakt rond lopen in de ochtend…
Fijn.

Ja =)
Net een week voordat we een half jaar hadden heeft hij hier geslapen.
De dag voor Koninginnedag was dat. Niet veel bijzonders gebeurd, want
hij moest op de kamer van m’n zusje die toen ook weg was :frowning_face:
Daarna heb ik nog zo’n 4 keer bij hem geslapen en hij nog een keer hier,
maar dan wel op mijn kamer. En we zijn een midweek weg geweest,
sliepen we ook samen. Maar daar is mijn moeder niet echt blij mee… :expressionless:
waarschijnlijk slapen we dit weekend ook samen, bij hem, want daarna
is hij van maandag tm zaterdag middag in groningen naar de introductieweek
van zijn studie :frowning_face:
reden: Gewoon fijn! :grinning:(A)

ja, maar sliep daar voor t eerst vlak voordat we wat kregen, toen waren we gewoon vrienden, ook niks gebeurd toen. en slaap sindsdien heel vaak samen

Ja, we zijn al 1,5 jaar samen.
Maar het mag niet zo vaak… Alleen in vakanties/als we elkaar lang niet gezien hebben/als we samen naar vb. een concert gaan of zo.

De eerste keer was stiekem, en dus niet zo leuk. We hadden allebei geen oog dichtgedaan die nacht :stuck_out_tongue:

Nee, vinden mijn ouders mij te jong voor ;p

ja, al vanaf de eerste keer dat we wat hadden afgesproken, 4 uur reizen met ov dus het makkelijkste (;

Mag niet.

Ja ik ben 18 dus waarom niet? Ik doe dat vanaf…bijna 15 ofzo.

Ja, al zo’n 3 jaar en 8 maanden (ik sliep al bij hem voordat we iets kregen, en ja na de tweede ‘date’) we hebben nu precies 3 jaar, 7 maanden en 15 dagen haha.

Ja, wij slapen heel vaak bij elkaar. Is ook veel makkelijker omdat we anders midden in de nacht zo lang moet op en neer moeten fietsen enzo. En dat vinden onze ouders niet fijn dus hebben ze liever dat we bij elkaar blijven slapen xD

Jaaaa,

we kennen elkaar nu al. 4 weken.
en ga zondag bij hem slapen,
omdat er een groot feest is die ik niet wil missen,
en anders moet ik savonds naar huis met de trein.
dusja!

ze herkende symptomen misselijk niet eten weet ik veel ,zoiets xD.

haha, oke zal ze wel geschrokken zijn. maar wel beter dat het wel mag als je een vriendje hebt

Jaaa, zelfs al toen t nog niet aan was :stuck_out_tongue:
ging goed… nergens problemen mee…

Jup, al na een week dat ik met hem samen was ofzo x)
Nuja, mijn ouders zijn gewoon heel erg los in zo’n dingen, wat dus wel handig is ^-^

Jah :slightly_smiling_face: vanaf onze eerste date eigenlijk al, al was dat toen ook echt slapen haha, en ik kende m toen wel al een tijdje :slightly_smiling_face: