Slaap je al bij je vriendje?

Slapen jullie al bij je vriendje?
Zo nee, waarom niet?
En wanneer en hoe ging de eerste keer dat je daar sliep?

Nee,nooit bij hem geslapen.
En weet zelf niet wrm :crazy_face:

xx

jaa ik slaap al bij me vriendje…
de eerste keer was anderhalf jaar geleden ofzo was omdat ik anders snachts alleen naar huis toe moest fietsen;)

ja =D

ja ik slaap al bij mijn vriend, en hij ook bij mij xD
Maar dat komt omdat we 2,5 uur met de trein bij elkaar vandaan wonen :cold_sweat:
wanneer de eerste keer precies was weet ik niet eens meer, kan k opzoeken maar ben te lui :pensive:
hoe het ging? naja niet veel anders dan normaal, alleen ging ik dat keer niet naar huis xD haha :stuck_out_tongue:

en nu slapen we sowieso elke keer bij elkaar als we elkaar zien, en niet alleen weekendjes meer :stuck_out_tongue:

Ja :] hij hier & ik bij hem.
We hebben nu 6 maanden, en de eerste keer was na 5 weken.
Reden; We wonen 1 uur en 20 minuten met de trein van elkaar vandaan, en dagjes ging wel, maar we hadden liever een heel weekend :blush:

Oh en het ging goed :]!
Zijn ouders kende ik al, zijn broer kende ik al.
's ochtends geen problemen met slechte adem ;p
& nee ik had geen make-up op 's nachts.

ik sliep al bij/met me vriend zonder dat we iets hadden, haha. :cold_sweat:

jaaaaaaaaa <3
al sinds de 1e keer dat we elkaar weer zagen na vakantie, komt omdat ie zover weg woont haha.

-

Ja, ook al is hij niet eens m’n vriendje! We gaan een beetje met elkaar maar het heeft nog geen naam. Het is gewoon handiger als ik daar blijf, kunnen we langer leuke dingen doen samen (ik woon 1 uur fietsen bij hem vandaan).

Ja, vanaf dag 1.

Nee.

zo iets heb ik ook weleens:)

ja na 2 jaar mocht het eindelijk 1 x maar het mag wel vaker me moeder wou liever dat ik 16 was haha.

stiekem al toch wel enkele kere.
kben al 16, maar tmag nog ni ><

nee, heb er ook geen. maar mijn moeder zou dat geloof ik geen probleem vinden, ze dacht ook al dat ik zwanger was, haha

haha, waarom dacht ze dat je zwanger was dan?

jaaa, ook na een maand al omdat ie verweg woont hihi,

na een jaar ongeveer kwam mijn vriendje voor het eerst bij me slapen. we hadden een feest van mijn oom en tante en hij moest van mijn ouders eigenlijk op een andere kamer. maar toen we 's nachts thuis waren hadden mijn ouders nogal wat gedronken en had ik ze lief gevraagd of hij op mijn kamer mocht slapen, en dat mocht. sindsdien slapen we heel vaak samen.