Slaan

heeey girlsceners
ik ben er laatst achter gekomen dat een beste vriend van mij meisjes slaat! zijn ex heefd het hierom dan ook uitgemaakt en sinds wij ook steeds closer worden doet ie t eigenlijk ook bij mij, mn hele arm is blauw. ik slaa hem wel trug enzo maar ik weet niet zogoed wat ik ermee aanmoet, moet ik erover praten met hem of gewoon alle banden met hem breken… of afstand nemen? zou hij er niet gewoon mee kunnen stoppen?

x

faking hell. 0____0

waarom doet dat rare kind dat ? ik zou zeggen. je stopt met meppen, or BYEBYEIDIOT.
echt, je laat je toch niet slaan door hem =O

een vriendin van mij wordt soms door haar vriend geslagen omdat ze er hard van wordt …
En ze vind het niet eens erg:O
ik zou hem gewoon facking negeren als hij je nog een keer slaat…
Het is toch niet normaal als hij je slaat?:open_mouth:
Mijn vriend slaat me ook wel is maar dan gewoon zachtjes tegen me arm of zo maar dat doet hij alleen als ik vet irritant ben … anders nooit!

hem duidelijk maken dat ie dat niet moet flikken. Doet ie het daarna nog een keer? Negeer hem dan. Hij moet inzien dat je zoiets niet kan maken !

Hem in zijn ogen aan kijken en hem vragen waar hij bezig mee denkt te zijn?
Je bent zijn boksbal niet! Als hij het hierna nog doet; wegwezen!
En dat ook duidelijk aangeven aan hem.

Ik zou het er toch ff met hem over hebben, misschien heeft hij op het moment dat hij je slaat wel geen idee dat het zo hard is?

zo’n jongens zorgen ervoor dat meisjes van hem gaan houden, en veel voor hem over hebben. als hij ze eindelyk helemaal voor hem heeft, mishandelt hij ze, kraakt ze af,…
en dan zijn die meisjes in de war, en willen ze graag bij hem blijven, omdat hij het ‘vast niet meer zal doen’ omdat hij het ‘belooft’ heeft. maar hij blijft ermee door gaan, want hij is ziek in zijn hoofd, wil de macht hebben.
zo is het nu eenmaal
sorry maar misschien kan je het niet omdat je o zo veel van hem houd, maar je zal het toch moeten uitmaken met hem
hij is niet goed voor je

dt je dt nog een vriend noemt. laat hem stikken. en alstie ooit nog een vriendin krijgt, zou t haar vertelle

misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest over onze band. kijk ik ken hem al heeeeeeeeeeeeeeeel lang echt al me hele leven eigenlijk. En de laatste tijd beginnen we meer als vriendje en vriendinnetje naar elkaar toe te trekken.

Maar iig bedankt voor jullie commentaar ik denk dat ik er met m over ga praten

Ligt eraan hoe hij het bedoelt… Als ie echt kwaad is of gewoon voor de lol. Als het uit woede is, zou ik echt pissig op hem worden, en zeggen dat als hij het nog 1x doet, je hem niet meer hoeft te zien, als het voor de lol is zou ik het er gewoon met hem over hebben, en zeggen dat het jou serieus pijn doet.

Hoezo slaat die je?

hoezo slaat hij je?
ik vind dat je er gewoon wat van moet zeggen.