hey
ik wil heel graag gaan deelnemen aan skiwedstrijden in een indoor skihal, ik woon in Belgie en ik had les in casablanca en daar zag ik kinderen oefenen voor een wedstrijd, doet iemand van jullie het? bv indoor gaan skieen en dan mss in een ander land een wedstrijd doen want mij lijkt het egt wel leuk & vanaf welke leeftijd mag je les geven? XX
mss reageren?
lesgeven mag vanaf 18 jaar, en je moet eerst een diplome halen
Als je mee wilt doen aan een wedstrijd kun je lid worden van een skiclub (ik weet niet hoe goed je bent. Maar die clubs oefenen altijd in de hal plus ze gaan naar het buitenland om beter te worden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
’
De zus van een vriendin van mij houdt ook echt ontzettend veel van skieen, maar helaas, in het noorden van nederland is dat een beetje lastig. Zij ging een paar jaar geleden elke week naar een indoor skibaan hier in de buurt, en is daar steeds beter geworden (ook door van die skireizen voor jongeren enzo, echt superleuk!) En is ze 20, en geeft ze er les in, en ze reist de hele wereld over, en geeft dan steeds weer even les enzo, echt super. Zo’n leven wil ik ook, haha!