Skischoenen oppimpen!

Haaaay mensen,
ik heb dus vandaag skischoenen gekocht, maar ze zijn nogal wit en ik vind ze spuuglelijk. Dus ik dacht laat ik ze eens een likje verf geven en er nog wat dingen erop doen… maar heeft iemand nog leuke ideeen hoe ik ze eruit zal laten zien?
XXX

Niet doen. Die dingen zijn misschien lelijk maar ze zijn er ook niet voor gemaakt om mooi te zijn.
Ga ze dan niet zitten verprusten, hartstikke zonde.

ik leef met je mee, ik heb ook lelijke, zwarte met in het zilver het merk ofzo erop xD
maar wat wel handig is is dat aan de onderkant clipje zit die je kunt omklappen zodat je niet uitglijd op ijs :’)

ot; niet echt ideeen, maybe een leuke veter eraan maken of buttons of whatever :’) ik hou de mijne gewoon zo, die van de meeste zijn lelijk dus niemand die erop let.

Meestal heb je over die schoenen je skibroek, dus waarom zou je moeite doen voor iets wat je waarschijnlijk toch niet ziet… :grimacing:

Mijn vraag is niet of ik er wat aan zal doen of niet, maar of iemand nog leuke tips heeft. En mij lijkt het gewoon leuk om het 'n gewoon voor de lol te proberen, vandaar;)

Ik heb ook net nieuwe skischoenen, ook witte… maar ik vind ze best mooi zo… (ze zijn niet helemaal wit hoor XD, ook met zwarte lijnen enzo…)
Btw: als ik iets pimp vind ik het een dag later spuuglelijk…

ik zou het niet doen -.-

ik heb Knalroze Snowbootes ^^
beschouw maar als een upje

andere kleur veters?
weetniet, waarom koop je dan lelijke, had je ze nodig?
maarja, maakt niet uit. wit is niet zo erg valt ook niet op in de sneeuw.
:wink: en er zijn mensen met nog lelijkere. je kan wel iets erop tekekenen ofzo maar dan word het sneller kinderachtig, gewoon een sexy skipak aan doen haha;D

met een spuitbus derover heen?
of anders met hele sterke lijm er lieve
dingen (kawaii,hello kitty) op lijmen? ^^