Skins

Ik heb net het eerste seizoen van skins gekeken en ik vind het echt een leuke serie!
Ik weet niet of mensen het hier kennen want volgens mij is het nog niet echt bekend in nederland. Alle afleveringen staan op youtube.

Voor degene die het wel kennen; wat vinden jullie ervan?

Heb een tijdje geleden ook het eerste seizoen gekeken op youtube! Het is best verslavend! =P Heb alleen de andere seizoenen niet gekeken volgens mij… of nog een stukje van seizoen 2, maar weet het niet meer! Was wel al een tijdje geleden!

Heb er is een keer een aflevering van gezien.
Het was apart. Maar leuk apart.

Erhmmmzz ja tis apart… heb net 1 gekeken. Miss kijk ik er nog meer :slightly_smiling_face:

Moet nog altijd verder kijken.
Vind hem verder wel héérlijk Brits.

Ik ben echt een zware skins-addict :stuck_out_tongue:
Maar nu is series/season 3 ook alweer afgelopen en moet ik weer een jaar wachten :frowning_face:
Ik vind het een van de beste series die ik ooit gezien heb…

ik heb het al helemaal uitgekeken xd
Skins was hier vorig jaar op tv.

jaa heerlijke serie!

Jaaa, Skins \0/

Heb laatst de serie gemarathond.
Waarschijnlijk ben ik in de minderheid, maar ik vind de cast van serie 3 leuker dan die van een en twee :flushed:
Nou ja, Effy en Cook kunnen me weinig schelen, maar de rest vind ik echt gaaf. JJ is zo’n lieverd, en Emily&Naomi :smiling_face_with_three_hearts:

Haha ja ik blijf het 1e en het 2e seizoen gewoon het leukste vinden. Maar zo en zo is het een verslavende serie ook seizoen 3.

Wat ik heel knap vind aan Skins is dat iedere keer als ik een hekel aan een karakter begin te krijgen verzinnen ze een manier waardoor ik hem/haar toch weer leuk vind.

Maar ik denk dat S2 mijn probleem is… de meeste karakters werden zo onsympathiek daarin.
Ik bedoel, Maxxie is altijd liefde, maar Cassie bijv. vond ik echt een bitch in seizoen twee (behalve “Tell Sid I’ve discovered the power of the pussy”, daar moest ik erg om lachen) en ik vond dat ze echt overreageerde wat Sid en Michelle betrof, maar in S1 vond ik haar leuk. En Tony’s hele S2 verhaallijn was erg wtf.
En Chris ;_; dat vond ik zó stom! Hem vond ik juist een stuk sympathieker in S2 en dan doen ze dat…

Wat goed, dat betekent dat het waarschijnlijk lang blijft bestaan. Omdat iedereen het dan leuk kan vinden.

Maar waar gaat het over? Ik heb er nog nooit van gehoord…
En waar wordt het uitgezonden en hoe laat?

Nou ja, dat is ook niet waar… dat is voor mij persoonlijk de ervaring :stuck_out_tongue:
En het plan is inderdaad om het lang door te laten gaan, maar dat is omdat ze van plan zijn om om de twee seizoenen het grootste gedeelte van de cast weg te doen en een compleet nieuwe generatie te volgen.

Ik weet niet precies waar het uitgezonden wordt, ik kijk het online (het is een Brits programma).
Het gaat over een groep scholieren in een Engelse stad, en hun levens en problemen. Het leuke eraan vind ik dat het echt vrij realistisch is. Nou ja, ze nemen een stuk meer drugs en feesten een stuk meer dan doorsnee tieners, maar ze proberen geen geidealiseerde tieners weer te geven, het zijn geen typische tv tieners waarvan je ziet dat ze bedacht zijn door iemand van vijftig, weet je?

ik vind skins ook echt zo geweldig! de humor, de drama, de styling, echt leeuk :slightly_smiling_face:. op de officiele skinssite stond iets over dat er misschien een film gaat komen.
maargoed, ik had op amazon.co.uk voor 13 pond een boxset van het eerste en tweede seizoen. maar ik geloof dat het achteraf een foutje was, ze hebben hem nu al duurder gemaakt ( want de seizoenen los waren 15 pond ofzo, was niet heel logisch ).

dit topic is al meer dan een maand nietmeer actief, maarja.

Ik moet het eerste seizoen nog afkijken, maar mijn laptop is gecrashed. :’( (schrijf ik dat zo goed? XD ) Dan moet ik het weer opnieuw downloaden, youtube doe ik niet aan, alleen voor muziek. x3
Lang leve torrents.

Ik heb de eerste 2 seizoenen op tv gezien ^^ <3

ik wist niet dat ze het uitzonden :O. welke zender?

het gaat binnenkort beginnen bij jim (belgië)

Ik ken het niet.

ik ken het ok niet, maar t gaat over britse tieners?
ik ga het denk ik niet kijken, ik kan er echt niet tegen als britten zo brits praten (logisch 0.o)
dan zit ik me alleen maar daar aan te irriteren