Skinny's of rechte/brede pijp

Ik had het er met een vriendin over dat wij eigenlijk alleen maar skinny’s dragen, vroeger had ik best veel jeans met rechte pijp, of zelfs iets wijd uitlopend, maar die heb ik allemaal weggedaan.

Dragen jullie nog weleens iets anders dan skinny’s? Zo ja, heb je foto’s ter inspiratie om andere jeans te dragen? Ik vind mezelf namelijk altijd wat lomp als ik een rechte/brede pijp draag.
Of draag je helemaal geen jeans meer en alleen maar leggings of jurkjes?

draag eigenlijk heel weinig jeans, sowieso skinny jeans als ik al draag. Eigenlijk meer jurkjes.

Tsja, de mode verandert nu eenmaal. Vroeger had ik ook broeken met extreem uitlopende pijpen, dat was toen ‘in’. Nu zie je eigenlijk alleen maar skinny’s (en hier en daar nog rechte jeans of boyfriend jeans). Misschien lopen we over 10 jaar wel weer in flared jeans. Who knows.

Voor nu draag ik alleen maar skinny’s of leggings.

skinnylover :bowing_man:

Draag eigenlijk alleen maar skinny’s ja, haha

Ik draag alleen skinny’s. :slightly_smiling_face:

Ik draag ook vooral skinny’s.

Skinnys of boyfriend jeans :slightly_smiling_face:

Edit ~ Ik heb ook nog een iets wijdere broek met allemaal zakken er op, in het legergroen, maar die is niet heel wijd, maar ook niet helemaal skinny

Skinny’s only

Ik draag vooral skinny jeans idd. Ik heb ook nog wel een ‘boyfriend jeans’ broek ofzo, idk hoe dat heet en een ‘rechte’ broek met bretels. Ik combineer mijn bf jeans altijd met een normaal shirtje en een zwarte blazer eroverheen. Ik heb nooit zin om er teveel moeite in te steken hahah.

Bijna alleen maar skinny’s, ik ben redelijk klein en smal en wijde pijpen maken me al kleiner dan ik ben…

Maar ik vind persoonlijk de wijd uitlopende pijpen wel mooi als je het goed kan combineren:

http://sistersinparadise.nl/wp-content/uploads/2013/01/naamloos13.png

http://glambistro.com/wp-content/uploads/2013/09/flare-jeans1.jpg

Je moet er natuurlijk wel van houden, en het staat snel lelijk. Maar als je het mooi kan combineren, waarom niet? :slightly_smiling_face:

Draag alleen skinny’s, vind ook dat mijn schoenen er niet uit zien onder een niet-skinny.

Ik heb vooral veel skinny’s, maar ik heb er ook eentje met een vrij rechte pijp. Wijdlope de heb ik niet.

Alleen skinny jeans

Ik draag weinig broeken, maar als ik er 1 draag, dan is het inderdaad een skinny.

Oh ja dat herinner ik me nog wel!
Ik draag nu eigenlijk alleen maar skinny’s of rokjes. Boyfriend jeans vind ik ook hartstikke leuk, staat me alleen niet zo goed.
Bij een broek met uitlopende pijpen of rechte pijpen heb ik zo snel zo’n paardenhoef idee… Terwijl ik het vroeger echt leuk vond!

Ik heb ook 2 van zulke, want als ik een skinny aanheb lijken mn benen heel kort en dik :’)

Haha nee alleen nog maar skinny’s! Vind breed niet meer mooi en zeker niet als je laarzen draagt… best gek inderdaad aangezien we vroeger alleen maar brede broeken droegen.