ik wil graag een skinny jeans maar ze zijn bij mij altijd te wijd( ik ben best lang en dun, 1,75m en 50 kilo ofzo)
weet iemand waar ik het kan kopen?? ik wil trouwens geen tregging maar echt een broek (snap je??)
ik heb er wel vaker een gekocht en dan achteraf bleken ze toch weer heel wijd te zijn
xx
Zara.
vero moda
Ik heb hetzelfde probleem, skinny jeans zitten altijd te wijd.
Je moet spijkerbroeken altijd iets te strak kopen.
Juist niet, hoe meer spanning erop staat hoe meer die uitloopt…
Als mijn spijkerbroek te strak zit krijg ik ontzettende buikpijn, dus lijkt me niet zo’n heel goed idee.
Verder kan ik je niet helpen, mijn broeken zitten altijd goed.
Ik heb 2 skinnyjeans die heel goed zitten.
Van Fornarina (daar hebben ze maat 24) en bij Oh my god ook. MET broeken hebben ook 25 dus die pas ik ook . Die broeken zijn wel prijzig, maar dan heb je ook wel een goede broek waar je lang mee doet. Bij de Bershka heb je volgensmij ook hele kleine maatjes. die zijn wat goedkoper.
En de spijkerbroek kan bij het passen best een beetje strak zitten bij de benen(nietbij de heupen) want dat loopt toch altijd uit.
dat heb ik ook een tijdje gehad, toen heb ik ze laten vermaken dus kleiner laten maken toen zaten ze als gegoten.
En ik weet niet of je wel eens op vakantie gaat naar Italie of spanje?
Dan zou ik daar je broeken kopen, daar valt alles heel klein!
Iets te strak. Niet zo strak dat je de broek niet meer dicht kunt doen… Dus niet maat 24 kopen als je een 27 nodig hebt oid.
maar de lengte moet wel lang zijn want vaak als ze iets te klein vallen zijn ze ook te kort
maar iig bedankt
Oh ja daar heb ik ook wel last van, maar ben wel iets kleiner 1.71
Je hebt bepaalde merken waar je zowel Skinny als Superskinny hebt, bij de Primark, weet ik toevallig dat ze dat hebben. En misschien ook bij Levi’s? Die hebben namelijk ook veel modellen. En ik heb laatst een broek gekocht van Supertrash, die valt heel erg strak en voor mij is die te lang, dus voor jou wellicht goed.
ik ga wel een keer bij primark kijken is hier vlakbij maar ik kijk nooit bij de broeken haha en supertrash is hier geloof ik ook ergens in de buurt
bedankt
ik ben ook 1.75 en weeg iets van 53 kilo, maar me broeken zitten altijd goed :]
komt door me kont denk ik xD
ot; ik zou ook een broek van levi’s proberen, ze hebben volgens mij the perfect fit, en die zijn voor alle vormen, ik heb er ook eentje van de primark, en hij zit echt supergoed , de kleur blijft er lang op en hij zit best wel strak…
Ik zei net al Zara, want ik ben ook lang (1.82) en dun (59 kilo) en ik heb er 2 broeken gekocht, nou het zijn echt m’n lievelingsbroeken. Lekker lang, iets wat ik zelden tegenkom bij het broeken passen, en ze sluiten mooi aan. Plus de maten gaan vanaf maat 32.
Ik koop skinny jeans altijd een maat kleiner, zodat je de knoop wel dicht kan doen, maar dat het te klein voelt. Het wordt uiteindelijk wijder en dan zitten ze perfect, vaak na een dagje al!
dankje allemaal ik ga donderdag naar de stad dan ga ik wel kijken haha
ehm passe ndie dingen van de H&M jou niet? de strakste is namelijk 5 maten kleiner dan de mijne, en volgens mij ben ik niet zo heel groot.
zo’n maat 25 zou je el moeten pasesn denk ik toch. ?