Skinny jeans voor jongens?

vind je het kunnen skinny jeans voor jongens?
brand maar los!

Ik vind het persoonlijk nogal wat voor meisjes. of het moet echt bij je passen.

Nee vind ik echt totaal niet kunnen.

Mwahh ja het moet ze staan.

hangt enorm van de broek af, want als het ook zo’n hoog kruis is vind ik het niet kunnen, als het kruis wat lager hangt, vind ik het echt super staan!

Niet bij alle jongens, maar ik vind het sommigen heelleuk staan!

Ik vind het niet echt mooi, maar heb toch al wel een aantal ‘streetstyle combi’s’ gezien van guys met skinny jeans en dat was niet verkeerd. Misschien een beetje wennen… Krijg er op de een of andere manier toch altijd een Pete-Doherty-meets-punk idee van…

http://www.fashion.org.au/userimages/user1270_1154492686.jpg

Toch vind ik dit (van Dior) ook wel erg stylish, maar echt voor wat oudere mannen op bv. een casual friday !

Mijn vriend en ik hadden een hele mooi voor hem gevonden bij de kringloopwinkel! Hij is niet te strak (anders krijg je inderdaad het pete doherty idee haha) maar gewoon wat losjes en loopt aan de onderkant mooi naar binnen! Het staat hem echt geweldig, really sexy haha

Mwah ligt eraan…Hetzelfde wat moow zegt…Soms vind ik het echt niet mooi…Maar in sommige combi’s nog weer wel…

Ik ben wel blij dat ze er zijn…Zo heb ik namelijk de mijne kunnen scoren qua juist lengte enzo…

Toch vind ik dit (van Dior) ook wel erg stylish, maar echt voor wat oudere mannen op bv. een casual friday !

k vind 't echt niets…houd sowieso niet van skinny jeans en al helemaal niet bij een jongen

Ik vind het meer iets voor meisjes.

Een vriend van mij heeft er ook een. En ik moet zeggen… het ziet er erg stylisch uit. maar je moet wel het goede model hebben, anders ziet er NIET uit…:slightly_smiling_face:

Ik vind het echt niks. Of njah het staat sommige mannen wel, maar dat zijn gewoon niet mijn types.

Mee eens!=D

NOu ik vind het nou niet echt geweldig…:stuck_out_tongue: , Maar de jongen’s die ik ermee heb zien lopen hebben wel stijl! x

Iek, a.u.b. niet de mannen waar ik op val (echte mannen haha)…

hangt ervan af wat vooor jongen, ik wil me vriendje er iig niet mee zien lopen!

Ik vind het uitsluitend mooi wanneer te gozer in kwestie ‘can pull it off.’ Het moet je echt 100% staan om te kunnen werken.

Ah bah :stuck_out_tongue: ik wil m’n vriendje daar niet in zien net zoals drie kwart broeken dat is toch echt meer voor meiden :stuck_out_tongue: geef ze maar een gewoone sexie spijkerbroek

Ik vind dat zo raar staan bij jongens :open_mouth:
hun benen lijken daardoor 10 keer zo dun, blehh

haha als jongens skinny jeans aanhebben vind ik het meteen zo gay staan… tenzij ze het goed combineren, dan kan het opzich wel goed staan, maar liever niet nee!
casual pants will do just fine… :slightly_smiling_face:

en bij sommige dames kan het btw ook echt niet hoor! dan is het net een rollade…