Skinny jeans tips nodig

Het enige wat ik draag zijn skinny jeans. Ik heb er 3: 1 rode, 1 zwarte en 1 denim maar die zit niet meer zo strak dus ik moet nodig nieuwe halen. Mijn eerste vraag is hoeveel skinny jeans jij in je kledingkast hebt? En zou ik lichte of donkere jeans nemen want op internet stond dat donkere jeans je slanker maakt maar ik heb al broeken met donkere kleuren.

ik heb ook alleen maar skinny jeans, ik denk ongeveer 7. Mijn voorkeur gaat zelf uit voor donkere omdat ik me daar beter in voel, maar als jij lichter mooier vind moet je dan vooral doen : )

ik vind skinny jeans kut want ze tekenen je figuur nogal af
maar goed ik heb er geloof ik 1
en de rest is meer boyfriend jeans (stuk of 4) en harembroeken of hoe heten die dingen

ik heb denk ik 12 skinny’s en 5 andere soorten broeken. De kleuren wisselen nogal, ik vind het wel fijn om te wisselen omdat bij sommige tops een lichtere broek wat mooier staat bijvoorbeeld.

^Hihi ik eet in het echt lana!!

Maar ik draag ook alleen skinny omdat het mijn anders niet mooi past. ik heb donkere en lichtere omdat ik dan kan wisselen bij de tops.

Ik heb een stuk of 3-4 zwarte skinnyjea s die ik bijna altijd draag. Ik voel me ook het prettigst in donkere broeken, maar dat is persoonlijk natuurlijk!

Wow zoveel :open_mouth:
Ik heb er 4 en 3 anderen maar die draag ik nooit want skinny’s zijn gewoon fijn :slightly_smiling_face:
Als je nieuwe wil halen zou je naar de h&m kunnen gaan want daar is nu 2e met 50% korting.

Ik heb er een stuk of 10.
Ik zou voor een donkere gaan, de winter komt er aan en dan vind ik lichte broeken niet zo mooi.

Ik heb er 8 ofzo, maar draag er maar 3. 2 zwarte en een grijze en heel soms een donkerblauwe, haha.

Ik heb 16 skinny jeans. Meeste zijn donkerblauw. Ook een paar zwarte, dit is handig voor uitgaan bv. Ook een kaki groene. Meete zijn wel donker gekleurd omdat dat wat slanker oogt en je vlekken minder ziet als je ergens gaat zitten (in tegenstelling tot witte broeken)