Skinny jeans maken?!

Hee!!
Als je die skinny jeans hebt gemaakt van een gewone spijkerbroek…en je vind het dan weer niet mooi…kan je het dan weer normaal maken?? x]
x Robin

Heb je stukken weg gehaald dan? Dan lijkt me het wel moeilijk

Nee ik heb het nog niet gemaakt :stuck_out_tongue: Maar het lijkt me zo zonde :stuck_out_tongue: Dus als het wel kan zou ik het graag willen weten :wink:

Doe het dan met een broek waarvan je er geen spijt van krijgt als je hem verpest, :slightly_smiling_face:
en je kan van een normale broek die je tot skinny omtovert, geen normale broek meer maken >_> anders moet je het heel raar doen namelijk maar dat werkt niet echt :stuck_out_tongue:
Dus :slightly_smiling_face: als je het gaat proberen, succes :grinning: and be careful
xx

nee, tenzij je gewoon een skinny jeans maakt maar nog niks wegknipt, dan doe je hem aan (ziet er wel een beetje raar uit) en kyk je dan of je hem mooi vind. Maar als het mislukt is moet je dan wel al die stiksels eruit gaan halen dus je kan het idd beter doen met een broek waarvan het niet erg is.

Okee :slightly_smiling_face: Dankjeewel iedereen :wink:

heeft iemand dat al wel eens gedaan? :stuck_out_tongue:
kan die daar dan een foto van maken :]

jaa precies :stuck_out_tongue:
Heeft iemand wel is n skinny van n gewone broek gmaakt;)?
xx

Ja iikk heb keer gedaan haha van een oude broek met van die grote pijpen is nog goed gelukt ook met behulp van me moeder =P…
Ik heb er geen foto van sorry

Ik heb dat ook een keer gedaan van een oude broek, helaas was deze helemaal mislukt haha :angel:
Volgende keer beter maar heb daar geen foto van en is al een tijdje geleden

Ik amar ik heb geen foto.

ik heb t wel 1x geprobeert met een oude broek, maar
het eindresultaat was wel goed,
alleen mn voet kon niet er niet meer door gehehe
had m te small gemaakt,

hoi-
nog neit zo heel lang geleden had ik een spijkerbroek gekocht met wijde pijpen en toen was dat nog niet zo uit, maar nu dus wel en ik draag m nooit meer en mn moeder vindt dat zonde dus ik stelde voor er een skinny van te maken :laughing: dus dat hebben mijn moeder en ik net gedaan en de eerste pijp was alvast goed gelukt :laughing: ben benieuwd naar het eindresultaat

voordat je dat doet moet je in ieder geval alle naden en zomen losmaken, want anders wordt het stuk dat je dan om gaat zomen, dus strakker wil maken, heel dik en lelijk

als ie klaar is maak ik er wel een foto van

haha ik ben benieuwd :slightly_smiling_face: maar hoe bedoel je met dat van dat je de naden moet losmaken anders wordt het dik

nou kijk- aan de onderkant van de broekspijpen zit dat toch zegmaar omgenaaid? :stuck_out_tongue:
dat zijn dus die naden/zomen hoe het ook heet
en als je dat zeg maar inneemt, omdat je dat daar strakker wilt hebben, dan moet je die naden eerst losmaken, want omdat die omslag daar al “dik” is, omdat het een aantal keer is omgezoomd, wordt het anders nog dikker

*leest het nog es over*
oow. het klinkt erg vaag geloof ik :roll_eyes: sorry- kan het niet goed uitleggen :flushed:

nou, dit is m geworden:

http://img233.imageshack.us/img233/696/vakantiedy5.th.jpg

let asjeblieft niet op mijn figuur, want eigenlijk weet ik zelf ook wel dan skinny jeans me niet zo geweldig staan :no_good_woman:

hoe kom je daarbij sterre_? :astonished:
je hebt een hartstikke mooi figuur, en hij staat super!

ik heb brede heupen en een beetje dikke benen- het is té zandloperachtig zegmaar :flushed:
maar dankjewel voor het compliment! :laughing:

xxkusjess

neeeeeeeeee je hebt toch een goed figuur? :grinning: maar wel goed gemaakt. :grinning::D:

hoe maak je dat dan? knip je een stuk aan de onderkant weg ofzo? en naai je het dan weer aan elkaar?