Skinny jeans in felle knalkleuren.

Hoi!
Wat vinden jullie van skinny’s in hele felle kleuren? Zoals knalblauw of groen, of rood?

leuk als het goed gecombineert wordt

ik heb er een hoop, maar doe ze nooit aan omdat ik het niet meer mooi vind! heb het wel erg leuk gevonden!

Ben ik wel fan van. Ik heb meer gekleurde skinny’s dan gewone spijkerbroeken haha.

Als je het leuk vind moet je het dragen, ik had ooit een felroze toen ik nog emoo was :’)

Heb er een paar, dus ja.

Mm nee, gekleurde skinny’s kunnen wel heel mooi zijn, maar dan bijvoorbeeld bruin, donkergroen, wijnrood of pastelkleurtjes, knalkleurtjes vind ik niet mooi.

Ik houd niet van knalkleuren, liever wat zachtere kleuren of donkere kleuren.

Overigens staat er een pleonasme in je titel :wink:

ik vind dat een beetje emo, sorry

Oh oke, haha sorry, had het niet gezien.

By the way, denken jullie dat een wit topje met zwarte letters erop leuk staat bij een blauwe skinny?

Ik vind het wel leuk! :slightly_smiling_face:

@Caresse

Ja hoor! :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel leuk! Maar ik zou zelf niet in paars of iets gaan lopen, past niet bij mij. Maar wel rood/bruin/grijs/wit/zwart en wat andere naturelkleuren. Vind het heel gaaf staan als je het wel aandurft!

Hihi oke! Dan ga ik het proberen. (:

Ik vind het niks, maar als je het zelf mooi vind moet je het gewoon dragen! Donkerrood/groen vind ik trouwens wel mooi, maar geen felle kleuren zoals roze of felblauw.

meh niet mijn ding

Ik heb een donkerblauwe en een blauw/groenachtige broek. Vind het zelf heel leuk maar je moet wel oppassen of je het niet te kinderlijk combineert. Vandaag had ik het aan met zwarte bikerboots, een zwart shirtje en een grijs met zwart oversized vest. Ik denk dat dat er minder kinderlijk uitziet dan een blauwe broek met een geel shirt bijv.

Vroeger had ik altijd van die felpaarse en groene broeken, maar dat vind ik nu niet meer zo geslaagd eigenlijk. Wijnrood, beige, kakigroen etc. vind ik dan weer wél leuk! :slightly_smiling_face:

Rode broek vind ik wel heel erg leuk maar ik zou niet voor knal groen gaan of paars.