Skinny Girl Problems

Edit Pivoine: voor samen aankomen is dit topic bedoeld. Gebruik dit topic svp alleen als klaagtopic.

hoi meiden!

ik weet niet of hier al een topic over is gemaakt maar ik kon niets vinden dus dacht ik maak er zelf wel een!

jullie kunnen al raden waar het over gaat ! haha Skinny girl problems.

Je bent natuurlijk dun zonder iets te hoeven doen. Iedereen vind het geweldig…
Maar of het echt zo geweldig is …

het meeste wat ik haat is geen armbanden of sieraden om kunnen doen want die rollen van je arm af bij elke mini beweging. Of als je bijna geen kleren kan vinden in jou maat… Alle domme reactie’s die je krijgt. Gepest worden omdat je er niks aan kan doen enz.

Wat zijn jullie Skinny girl Problems?

Dat mensen zeggen dat ik te dun ben en maar eens meer moet eten in minder moet sporten.

Oke, ik eet gewoon heel gezond en ik sport veel omdat ik me daar lekker bij voel. Maar ik eet echt wel voldoende. Mensen snappen gewoon echt niet dat het ook niet leuk is om dat te horen te krijgen :rage:

ja Dat is echt heel erg irritant! zovan het is oke om iemand die dun is te beledigen maar over iemand die wat steviger gebouwd is mag je niets zeggen want dat is weer niet gepast. Dat klopt gewoon niet.

Ja precies! Iemand dun noemen komt net zo hard aan…

Ik kan dus echt nooooit goed zittende broeken vinden! Dan zijn de bij mijn heupen te klein en bij mn benen goed, of juist bij mn heupen goed en bij mn benen dat het gaat kreukelen (dus niet strak zit.)

Ik kan inderdaad geen armbanden om die ik zo uit de winkel haal. Die vallen er direct af als ik mijn arm naar beneden doet. En broeken zijn echt verschrikkelijk. En dan nog eens mijn bh maat. Heb ik een leuke bh gevonden, tuurlijk niet in mijn maat.

Idd. Ik vind dat met armbanden ook zo verschrikkelijk. En ik heb ook dunne vingers dus ik kan geen ring dragen want die zijn allemaal te groot.

Ook dat inderdaad. Gelukkig heb ik er nu eentje, maar die heeft mijn vriend op maat laten maken

En ik vind zo’n gat tussen mn bovenbenen ook helemaal niet mooi :frowning_face: Het ziet er zo ongezond uit.

Of als iemand je vraagt of je anorexia hebt

Door dit topic plaats je jezelf toch juist in een hokje?

hoe bedoelje?

Ik kan zoveel eten als ik wil, ik kom niet aan :’)
Dat komt later allemaal vanzelf wel, denk ik.

Zoiets heet zelfspot

ik probeer mezelf niet in een hokje te plaatsen en ik had ook geen slechte bedoelingen.

Ik vroeg me alleen af of we dezelfde problemen hadden , daar is niks mis mee toch… ?

Wat ik zelf ook heel vervelend vind is als je kan merken dat familie zich zorgen om je maakt, omdat ze denken dat je niet genoeg eet. Ik ben in een jaar tijd 10 kilo afgevallen omdat ik ben gaan hardlopen dus familie die ik niet vaak zie gaat zich dan vaak zorgen maken… :dry:

wow 10 kilo? dat is veel!
doe je elke dag aan hardlopen of?

Als het een probleem is , Waarom zou ik dan spot drijven en mezelf belachelijk maken?

@ Samra

Ik loop vijf keer in de week. Ongeveer 30 km per week.
Ik ben van 60 kilo naar 48 kilo gegaan, maar ben al weer twee kilo aangekomen.

Dan maak ik wel een topic aan met groene ogen problems, zo kan je wel door blijven gaan. Goed dat je erover wilt praten maar ja :")