Skinny bow jeans.

http://2dayslook.com/Clothing/Trousers_Leggings?product_id=6706
Ik zit eraan te denken om deze te bestellen, maar wat zou hier leuk bijpassen? :hammer:

uhhmm denk iets van simpel wit of zwart, en dan net zoals op de site met mooie hakken x

Inderdaad, mooie classy pumps. En de rest rustig en bedekt houden, anders wordt het denk ik ordinair.

Hij is heel leuk ! Ik zou hem wel met iets rustigs combineren, ik zou zwart doen.

Niet aanschaffen, vind het persoonlijk nogal sletterig, maar dat is een kwestie van smaak.

oh leuke broek, ik denk dat alles er wel op kan?

Gewoon alles kan er wel op? Ik zou hem alleen niet met hakken dragen, gewoon sneakers ofzo. Anders vind ik hem persoonlijk té

Wat de rest eigenlijk ook zegt, echt echt niet te bloot anders kom je snel ordinair over.

Classy met hakken, casual met bijvoorbeeld All Stars. Als bovenkantje zou ik gaan voor een leuke top met een blazertje of leren jasje!

Ik vind 'm met hakken nogal… nee. Gewoon lage schoenen eronder hoor.

Het is wel erg bloot, dus je wilt niet dat je er ordinair uitziet. Dus gewoon platte schoenen en goed bedekkend shirtje

Ja ik twijfel er over haha, maar inderdaad zoals jullie al zeggen gewoon met een zwart topje er over leuke blazer zoiets?

Je kunt ook een zwarte legging er onder doen voor wat meer ‘effect’, zeg maar. En om het minder bloot te maken als het koud is. :stuck_out_tongue:

ja, blazertje is best leuk idee indd =]

Ik zou er inderdaad een simpel blouseje boven doen want de broek zelf is al best wel druk.

Met echt hoge hakken word het wat ordi, dus ik zou het simpel houden !

eigenlijk bijna alles kan erop, en ik vind hem persoonlijk niet ordinair met hakken eronder? Maar goed, dat is mijn mening :cold_sweat: