Skinny ain't always pretty!

Skinny ain’t always pretty!

http://www.nydailynews.com/img/2011/08/06/450x364-alg_jwoww_split.jpg

http://www-hollywoodlife-com.vimg.net/wp-content/uploads/2011/08/080611_jersey_shore_jwoww_plastic_surgery_2110806102324.jpg

Dus laat hier zien welke vrouwen er wel mooi zijn in hun eigen vorm :slightly_smiling_face: En vooral de normale vorm. Zo vond ik de voorbeeld hierboven Jwoww veel mooier dan nu!

sorry ik vind de dunnere wel mooier

Maakt niet uit of je nou normaal, dik of dun bent. Als jij je goed voelt dan ben je pas pretty

good 2 know. Ik ben het ermee eens. Alleen jammer dat er mar 1 voorbeeld van is haha.

Ik vind haar nu ook mooier :’).

En ik heb het ook wel een beetje gehad met dit onderwerp.

Goh ja laten we de dunne mensen maar afkraken om de dikkere tevreden te stellen want dunne mensen hebben toch geen gevoelens!!!11

dat zegt ze niet. Maarin haar geval vind ik dat ze er gezonder uit ziet met een beetje vet op dr gezicht, zeker de eerste foto :slightly_smiling_face:. Een hele slanke vriendin van mij staat haar ook heel goed hoor, kan ook gewoon :stuck_out_tongue:.

Niet echt een topvorbeeld denk ik :stuck_out_tongue: Amy Whinehouse was n goed voorbeeld >_> Maar zij was ook junkie dus niet alleen skinny.

En je moest perse een topic starten om te laten zien dat Jwoww is afgevallen. Alsof er niet genoeg topics hierover zijn. (Het is geen ain’t, dat is geen goed engels.)

Dit gaat eigenlijk best wel tegen het You’re beautiful.-topic in…

ze was toch ook niet zo dik? Mja vind haar nu ook mooier.

Ik vind wat voller mooi, dat heeft meer vorm enz =)

Ik vind te dun niet mooi, en zij is ook niet te dun. Als je richting anorexia gaat zegmaar (sorry even heel rot gezegt) dan vind ik je niet mooi dun.
Maar ik vind wat meer vorm ook wel mooi, maar veel te veel ook niet.

Ligt er ook aan wat bij de persoon past.

goh boeiend

Serieus, gaan we weer een discussie houden over ‘DUN IS LELIJK’. Want soms, kan je er ook niks aan doen dat je dun bent :wink:

Dun/dik maakt mij niet zoveel uit.

‘People are all the same
and we only get judged by what we do
personality reflects name,
and if Im ugly than so are you.’