Ik heb morgen voor het eerst skilessen, maar mijn skibroek en jas komen pas eind volgende week aan… Wat moet ik dan aan doen, haha? traningsbroek, spijkerbroek, trui? suggesties? :’) Het moet wel warm zijn
gewoon een trainingsbroek lijkt mij? misschien met een legging eronder… dan kan je tenminste nog bewegen! met een spijkerbroek gaat dat misschien een beetje lastig
Doe gewoon je winterjas aan, handschoenen en een spijkerbroek (niet te strak, dat is niet handig met skiën) eventueel kan je nog een regenbroek meenemen als je bang bent dat je broek helemaal nat wordt van uitglijden/misschien een keer vallen.
Of je neemt gewoon een droge broek mee voor na het skiën
OH! En neem droge sokken mee! Als je skispullen huurt, en je hebt schoenen waar door iemand anders sneeuw in gekomen is, heb je natte sokken en das niet fijn als je dan later met je natte sokken weer in je schoenen moet.
@Preciouss:
joggingbroek kan eventueel ook, maar met een gewone spijkerbroek (geen skinny!) gaat het harstikke goed hoor, ik heb twee weken geleden nog geskied in mijn spijkerbroek n_n
Ik ski al jaren trouwens, het is echt heel leuk!
ok, bedankt
ik ga denk ik wel gewoon ik mijn spijkerbroek
Ik zou in m’n joggingsbroek gaan & een legging eronder. En dan een trui of jas aan.
Ik zou een joggingbroek doen met daaroverheen een regenbroek.
Ik zou vooral niet voor een spijkerbroek gaan.
Als je valt dan gaat dat heel koud en nat worden, bovendien schuurt een natte spijkerbroek ontzettend.
Joggingbroek met evt legging is het handigst idd!
joggingbroek met legging idd. verder een trui en ja een jas, maar als je indoor les krijgt (dus in zon hal) dan is het vaak niet echt koud.
Veel plezier