Skikamp met school

hellooo.
ik heb nog nooit geskied, en nu ga ik in de carnavalsvakantie skiën met school, ik heb nog helemaal niets aangeschaft en heb dus ook helemaal geen ervaring!
nu is mijn vraag aan jullie, wat heb ik allemaal nodig? wat zijn jullie ervaringen? en hebben jullie nog tips?

het duurt nog een tijdje maar ik ben eigenlijk een beetje van alles op 't nippertje doen dus ik wil het nu een keertje allemaal optijd doen en me goed voorbereiden :slightly_smiling_face:

Skibroek, ski-jas, skihandschoenen, thermopanty/sokken/shirt eventueeel, muts, skibri… ehhhhhm :'3

speciale wintersport zonnebrand creme uh, ook heel handig is zo’n soort ding die je om je nek moet doen waardoor je nek enzo warm blijft. thermo kleding GOEDE handschoenen en verder kom ik even niet.

Bedoel je niet een sjaal?..

http://www.meenemen.nl/inpaklijst/

Handig ^^

je krijgt toch wel een lijst met wat je mee moet nemen van school…

leren skien met veel andere mensen is kut XD
Met een prive leraar leer je het 10x zo snel .

Zonnebrandcreme, let erop dat deze niet op waterbasis is. Dan kan het namelijk bevriezen op je gezicht.

makkelijke en een goede rugzak . heel veel sokken, ( bij mij worden ze altijd nat )
creme voor droge huid en lipbalsem.

en je zonnebril niet vergeten :slightly_smiling_face:

Een tip: Neem een keer een ski-les bij snowworld.

haha nee, want dit ding moet je over je hoofd trekken dan valt ie namelijk niet op de grond of zo.

Aha!
En een muts meenemen (ik weet niet of dat er al ergens bij stond, en handschoenen)!