Ski kleding van H&M

Heeft iemand toevallig ervaring met de ski kleding van de H&M?

Deze broeken zijn 60 euro, met wat kortingscodes nog maar 45, dat klinkt erg goed.

Ik ga voor t eerst skien, had vorig jaar gesnowboard en toen kleding geleend maar alles was te groot/klein, zou nu wel zelf wat willen kopen. Wintersport zelf is alleen al enorm duur dus echt een budget voor kleding heb ik niet :’)

Ik zou echt investeren in skikleding…Als je te goedkope spullen koopt, dan ga je het echt koud hebben.

Ik ga niet investeren in skikleding, ik ben niet van plan vaker te gaan en als ik ga ga ik zeker niet veel skiien. + ik heb het geld gewoon niet. Ik kan max 100 euro uitgeven.

Mijn ervaring met goedkope ski kleding is dat het echt enorm snel doorlekt. Waarschijnlijk heb je er met skien wel minder last van dan met snowboarden, omdat je minder zit. Als ik jou was en je de mogelijkheid hebt om goede spullen te lenen, zou ik dat doen. Je zou ook misschien nog kunnen kijken of er ergens een review van die H&M ski kleding op internet staat.

Of neem eens een kijkje op marktplaats voor tweedehands skikleding van merken zoals, burton, protest, brunotti, volcom etc. Misschien kun je dan iets goeds op de kop tikken voor hetzelfde geld.