ski-jassen probleem.

Hallo meiden,
Ik ga aanstaande donderdag op wintersport en ik heb nog geen skijas. Het probleem is dat ik alle ski jassen die ik in sport winkels zie totáál niet mooi vind. En het leukste is nog als ik een ski jas koop willen mijn ouders dat ik die jas vervolgens naar school aan doe, en ik wil geen jas die ik lelijk vind aan op school. Ik zoek eigelijk een zwarte glimmende jas met bont. Ik moet een jas hebben die warm, niet al te duur, en er toch heel leuk uit ziet voor naar school… Hebben jullie misschien site’s of winkels? Ik ben totaal hopeloos…

Uhm nee. up voor jou.

weet ik veel, perrysport, actiesport, intersport, gewone sportwinkels?
en een ski-jas moet denk ik vooral warm, waterdicht en van goede kwaliteit zijn, dus ik zou er vooral even niet aan denken hoe hij eruitziet

mijn ouders willen dat ik hem vervolgens aan doe naar school, ik ga niet met een lelijke dikke ski jas op school rond lopen… :crazy_face:

je doet hem toch uit als je in school komt, wat maakt dat ene minuutje uit hahaa

Zwarte glimmende jas met bond? Dat kan je bijna overal vinden. Ik vind het niet mooi maar goed en je gaat sterven als je op wintersport bent van de kou.

bij intersport zag ik laatst een hele leuke…
hij glom trouwens niet…
wacht ik zoek even een plaatje!

ik kan er geen plaatje van vinden maar hij was zwart geloof ik… en hij had van die dubbele knopen

ja, maar de meeste zijn niet warm genoeg dus vandaar dat ik ze niet heb gekocht.
pfff echt een kut probleem…

wel stom dat je hem ook naar school aan moet trouwens, heb je geen andere jas die je naar school aan kunt?

oh, jammer… Haha nou in ieder geval bedankt voor de moeite. :slightly_smiling_face:

Marktplaats misschien?

Nickelson
Het eerste wat in me opkwam

Lijkt me niet dat je in een Nickelson gaat skiën?

Waarom zou je niet met een Nickelson kunnen skieën?

Was dat op mij bedoeld?
Zo ja, nou ik weet niet, maar toch lijkt het me geen goed idee om erin te skiën.

Bij Ab Geldermans hebben ze hele leuke ski-jassen!
Heb ze in de etalage gezien, en zou ze ook zeker gewoon naar school aan doen. Misschien daar even kijken?

get over yourself, wees gewoon blij dat je al kan gaan wintersporten dit jaar.

Oneill, misschien deze!? http://www.oneilleurope.com/#/women/europe/collection/women/casual/all/jackets/misaki_jacket/9010/

over nickelson jassen dacht ik ook al na, zijn die warm genoeg voor skieeen?