Skeelerwedstrijden

Hallo!

Zijn er hier ook meiden die echt op wedstrijdniveau skeeleren? Met licenties etc? Ik overweeg dit namelijk en vroeg mij af of er meiden zijn die hier ervaring mee hebben!

Wil ik ook weten!

Jup, doe ik aan. Ik rijd landelijk, maar er zijn ook regionale competities waar je geen dure licenties voor hoeft te hebben. Wat wil je weten?

Super! Nou, ik skeeler al echt heel lang en ik heb afgelopen jaar veel bij skeelerwedstrijden gekeken en het lijkt mij echt leuk. Nou las ik bijvoorbeeld iets over De Mijnten Cup, wat ook bij mij in de buurt is etc. Maar kan je hier ook aan deelnemen zonder ingeschreven te staan bij een vereniging of iets dergelijks?

ik heb ook aan wedstrijd skeeleren gedaan. maar ik ben helaas gestopt.

Je moet volgens mij wel lid worden van een vereniging, en die licenties wil ik idd ook meer over weten. Want met schaatsen betaal ik gewoon eenmalig een bedrag per seizoen, maar hoe het met skeeleren zit weet ik eigenlijk niet.

Pfoe, hele tijd geleden dat ik Mijnten heb gereden. Jammer dat de website (www.mijnten-inline-cup.nl) het nu niet doet. Maar voor zover ik me kan herinneren hoefde je daar geen licentie voor te betalen. Volgens mij betaalde ik per keer een paar euro. Je kon volgens mij ook voor het hele seizoen inschrijven en in 1x betalen. Wel moet je ook een transponder hebben of huren, die zijn meestal wel prijzig.

heeyy,

beetje hele late reactie :cold_sweat:

maar ik skeeler ook wedstrijden, ook met schaatsen trouwens :upside_down_face: