Skeelers

Ik wil graag via deze site Skate-Dump.nl skeelers bestellen, maar ik kan geen keuze maken! Wie kan mij helpen en advies geven. :slight_smile:

Leuk! Ik heb vandaag nog geskeelert, ikzelf vind de witte het mooist, maar als ik jou was zou ik naar een winkel gaan omdat skates zoiezo niet super zitten en als je het online bestelt kan je ze niet eens passen.

En de site ziet er niet echt betrouwbaar uit, de naam is vaag, en de foto’s zijn onduidelijk en korrelig.

Ik heb even gezocht en ik geloof dat die wel betrouwbaar is! :slightly_smiling_face:
http://www.skeelerforum.nl/skeelerpraat/skatedump/0/

@ xMARSHMALLOWW Ja leuk he! Volgens sommige moet ie wel betrouwbaar zijn…
Ik wil het liefst ook naar een winkel en gelijk passen, maar waar??? Geen scapino bristol of wat!! Welke heb jij? Ik heb Nijdam wat ik dus al jaaaaaaaaaren heb… hahaha :slight_smile:

Gewoon bij een sportzaak? (Perry sport bijv, daar heb ik mijne vandaan)

Ja daar kan ik natuurlijk ook wel heen.

Ik heb mijne van de Telstar, das zo`n hele grote sportzaak ook voor wintersportvakantie-spullen enzo. Alhoewel ze daar wel een beetje prijzig zijn.

verkopen ze bij fietsenmakers ook skeelers?
omdat ze er wel schaatsen verkopen…

Hahah, ik heb de oude van mijn moeder maar aan getrokken, want ik had al zo lang niet geskate dat ik die van mij niet meer paste. (= Maar ik heb gezeurd bij me vader en ik denk dat ik nieuwe krijg, moet alleen nog even leuke uitkiezen.

Maar ik kijk wel even wat voor merk die van haar zijn…

Oh, ze zijn van Nijdam.

Ik heb de mijne van nijdam, 40 euro, en gekocht bij de bristol(:
ze skaten best wel lekker(:

Hij is wel betrouwbaar, want mensen van mijn schaatsclub kopen er ook wel spullen voor het skeeleren en schaatsen!

wij hebben er ooit eens besteld, zat er maar 1 skeeler in…
uiteindelijk wel geld terug gekregen enz maar toch zoiets hoort niet. Maarja ze hebben het wel opgestuurd hoewel ik er niet nog snel zal bestellen.

Ik wil ook nieuwe skeelers, vorig jaar zomer had ik een paar via marktplaats, en toen ging ik een keer skeeleren haha en toen ging m’n wieltje lek, stond ik daar tussen weilanden, oops (:

Mijn broer heeft wel goede ervaring met powerslide.
Ik zelf niet, krijg nog niet van dat dure omdat 'k pas 14 ben. :stuck_out_tongue:

Maar wil je gehele skeelers of wil je alleen frame of schoen? Want voor frame of schoen alleen zou ik sowieso even naar de winkel gaan, om te kijken of frame+schoen past!

papa zegt net: Hij is goed bekend, en gewoon betrouwbaar.
En ik ken (vaag, mijn broer kent hem goed) iemand die daar belangrijk is, dus je kunt het wel gewoon bestellen hoor haha! :grinning:

Ik heb Nijdam skeelers van de Bristol :grinning:

Oh, die site! Ik wil al zo lang echte goeie skeelers met 5 wieltjes, en daar zijn ze niet eens zĂł duur!