Skeeleren/triskaten

Hallo allemaal!

Sinds vorig jaar ben ik erg actief met fitness skaten, en kreeg ik toen van mijn vader nieuwe skates
Helaas zitten die helemaal niet lekker( drukpunten,slapende tenen) en is mijn oog nu gevallen op de triskate!
in plaats van 4 wielen heb je er nu 3. :upside_down_face:

Ik heb 2 skates gezien die ik erg mooi vind alleen kan ik dus absoluut niet kiezen het gaat om de
Powerslide swell 100mm red & Powerslide phuzion zeta 100mm

Ik had eerst de phuzion besteld maar toch weer geannuleerd en voor de swell gekozen maar nu twijfel ik toch weer. omdat ik verhalen over de swell lees dat het een slechte kwaliteit is en dat mensen snel last van blaren krijgen. Maar kwa uiterlijk is de swell wel mooier.

Wie heeft 1 van deze 2 triskates en kan mij goed advies geven? omdat er geen winkels dichtbij zijn kan ik ze niet passen & de verzendtijd is ±1 week dus even passen en retourneren duurt ook een eeuwigheid ( voor mij dan :flushed:)

Wie kan mij helpen kiezen :bored:

Ik zou niet op het uiterlijk afgaan. Ik heb verder geen verstand van triskates, maar wanneer je echt duidelijk verschil ziet tussen de recensies, dus voor de phuzion zo’n beetje alleen maar positieve reacties en de swell nagenoeg alleen maar negatieve reacties, zou ik toch voor de phuzion kiezen.
Je kunt ze toch ook allebei tegelijk bestellen en dan kijken welke het best voor jou aanvoelt? Dan kun je het ene paar weer retourneren en heb je toch je goede skates in een week. Succes met kiezen, ik weet hoe moeilijk het soms kan zijn, hahah :cold_sweat:

Over de phuzion waren helaas helemaal geen reviews, Ik wou dus proberen om ze allebei tegelijk te bestellen en 1 te retourneren maar omdat ik in termijnen wil betalen kon dat op een of andere manier niet. dus moest ik kiezen welke ik dan als eerste wil uitproberen.
Ik had gisteren ook een amerikaanse(youtube) skater gevraagd die veel ervaring heeft met triskates reviewen enzo. en die zei dat de swell in het begin erg stijf kan zijn en dat je als je gevoelige voeten hebt idd blaren kan krijgen maar als je ze een tijdje hebt gebruikt zijn ze Perfect zijn. en powerslide zelf stuurt nu een berichtje die zegt dat de phuzion iets zachter is maar dat ze allebei geschikt zijn voor wat ik wil. dus ik heb de swell triskate maar besteld en dan kijken of ze echt zo hard zijn.