Skateboarden.

Haii,
Ik ga leren skateboarden, dat vind ik lekker in de zomer met vriendinnen enzo.
Maar mijn vraag is dus, wat is een goed skateboard voor beginners?
Er mag best een prijsje aan zitten maar het liefst wel onder de honderd euro.
xx

niemand? :frowning_face:

Ik zou eerst zo’n skateboard bij de Intertoys of van die speelgoedwinkels kopen, zo kun je kijken of je het ook werkelijk leuk vindt.

Ja precies, een echt goed skateboard is duur hoor. Mijne kwam net onder de 200 euro en toen had ik alles goedkoop uitgezocht. Tis gewoon duur omdat je alles moet hebben, van wielen, trucks en die dingen. Ik vond het het geld waard (: good luck nog x

Die zijn vaak heel zwaar en dan verlies je al snel de lol als je echt truukjes wil proberen. Voor 100 euro kan je bij Brainwash (Arnhem) al een completeboard kopen met alles erop en eraan. Zal niet het beste van het beste zijn, maar super om mee te beginnen. :wink:

Volgens mij hebben ze nu ook skateboarden bij de action,
voor maar 16,95.

Ik wil al een tijdje een Penny board.
Het is niet een echt skateboard, maar ze zien er super leuk uit!

Ja mijn vriendin wil er ook een.
De echte penny’s zijn erg duur. Maar je hebt ook neppe voor 30,- daar kan je ook best een lange tijd mee door.

En alle anderen, bedankt voor het reageren.
Ik ga inderdaad geen skateboard van de intertoys kopen. Sommige hebben zelf een afwijking naar links of rechts. Ik weet dat er een prijs achter zit. Maar ik kan gewoon oefenen op de boards van vriendin dus wil echt een goede basic. Allemaal bedankt!!

je kan nu neppe penny’s kopen bij de action voor 12 euro ofzo, echt niet duur!

Ik heb een grote grote verslaving aan mijn longboard en doe het elke dag. :grinning: Ben nog niet zo goed aangezien ik niet snel durf te gaan, fail xD Heb hem nu 2 weken en kan al niet meer zonder haha :grinning:

Waar kun je goedkopere penny’s kopen?
Of soort van?

Ik wil al een lange tijd graag weer beginnen met boarden!!
Mijn oude skateboard is alleen echt verschrikkelijk en die pennyboarden zijn zo leuk!!
Maar heb niet veel geld…