Skateboard

Heey girlss,

Ik weet niet waar ik dit topic anders moet openen, dus doe ik het maar hier.
Ik vind skateboarden echt heel gaaf en vroeger deed ik het ook op het skateboard van een kennis van mij.
Nu, een paar jaar later, heb ik besloten weer te beginnen :slightly_smiling_face:
Alleen, ik heb geen idee waar ik het board zou moeten kopen. Mijn kennis had hem gewoon van de intertoys, maar ik betwijfel of de kwaliteit wel goed is…
Weet iemand een goede skatewinkel? Of een onlineshop waar jij je skateboard vandaan hebt gehaald ofzo?
Ik wil namelijk niet dat hij na een keer al uit elkaar valt, als je begrijpt wat ik bedoel xD

In ieder geval, alvast thanks

Xx

longboard zijn heel goed en ook super leuk! alleen zijn ze wel best duur :cold_sweat:

hai!

skateboards van de intertoys moet je dus echt niet nemen als je serieus wilt gaan beginnen, het board heeft amper ronding dus je kan er heel moeilijk ollies mee springen, ook zijn de lagers en de wielen zelf echt slecht.
Ik ben als beginners begonnen met een board van de intersport van area 51. Het is niet een extreem professioneel board maar een stuk beter als die van intertoys, Hij was 50 euro, maar als je een beetje goed skateboard wilt kun je wel rond die prijsklasse denken.
Echt goede skateboards van element en girl enz zijn wel rond de 100 euro ;$
Je kan ook nog je eigen skateboard samenstellen maar dan zit je al gauw aan de 150 euro, area 51 is wel een aanrader heb m nu al een tijd en is goed te doen voor mijn nivea,

hopelijk kun je hier iets mee!