Skateboard les

Hallo!

Laatst heb ik een skateboard gekocht en nu rijd ik sinds een paar dagen heel graag op mijn skateboard. Het probleem is dat het een lastige sport is en dat het moeilijk is om de trucjes mezelf aan te leren.

Daarom zit ik eraan te denken om op skateboardles te gaan, dus ik wilde graag weten of er nog meer meisjes zijn hier die op skateboard les zitten en hoe dat bevalt. Of er zegmaar veel meisjes op die lessen komen en wat je kunt verwachten van zo’n les.

Alvast bedankt voor het antwoorden :slightly_smiling_face:

Waarom staat dit bij schrijfsels?

Ze wil het leren op papier.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hee, ik skateboard ook sinds kort, en ik vind het echt te gek!
Skateboardles heb ik eigenlijk nog nooit echt van gehoord.
Ik denk dat je het meeste leert gewoon door te kijken naar de andere skateboarders op straat en op youtube kijken naar filmpjes van skateboarders. Daar staan ook filmpjes waar ze je uitleggen hoe je trucjes kan leren!
Have fun!

+1
You just made my day.

Wat Created zegt indd.
Ik weet ook niet zeker of er wel een ‘les’ bestaat. Ik zou ook op zoek gaan naar youtube filmpjes waar ze het goed uitleggen.
Goed luisteren, heel goed kijken wat ze doen, en oefenen maar. (:
Evt. kun je ook op gs vragen hoe je iets moet doen? :stuck_out_tongue:

Succes! =D

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb het even verplaatst naar Food&Sport!

Wat ik altijd heb met nieuwe dingen , ik probeer gewoon van alles uit . En dan komt hetwel goed,

Oeps, per ongeluk bij het verkeerde onderwerp, bedankt voor het verplaatsen.

Maar heel erg bedankt voor het advies!
Dan ga ik maar eens wat Youtube filmpjes bekijken en inderdaad gewoon goed oefenen :slightly_smiling_face: