Skatebaan en jongens.

Mijn beste vriendin en ik gingen naar de skatebaan om naar leuke jongens te kijken.
Na een halfuur kwam een groepje jongens wij een beetje kijken ik dacht voordat ik spijt krijg vraag ik hun naam ( Robin , Bauke , Reno )
me vriendin vond op dat moment Robin wel knap en leuk , op dat moment vond ik Reno wel leuk/aardig.
Dus had ik ook gevraagd hoe oud ze waren (Robin : 18 Bauke : 18 Reno :15 )
Maar op facebook raakte ik met Robin in gesprek en bleek dat we elkaar wel interessant vonden dus nu wil hij daten! zou dat niet lullig zijn voor mijn vriendin? hij zei namelijk dat hij niks met haar wil

nog een probleem :dry:
Blijkt ook nog dat Robin drugs gebruikt :dry: , toen dacht ik wat maakt het uit? vroeg ik aan m’n beste vriend wat hij er van vond. Hij zei ‘‘Ga niet met hem om straks kom jij ook nog aan dat spul en dat wil ik echt niet’’ dus ik weet het niet meer :hammer:

Ik ben 15 jaar trouwens. ik had net verkeerd geschreven!

hahahaha wat :’)

wat moet ik anders op een skatebaan doen ja skate maar dat kan ik niet

lol oke, leuke hobby

OT: moet je zelf weten, er lopen vast nog genoeg andere jongens rond, en als hij geen interesse in haar toont is dat spijtig voor haar.

verkeerde geciteerd laat maar

Vraag het aan je vriendin, wij kunnen haar gedachten niet lezen.

Vraag haar. Zij heeft jou verteld dat zij hem wel interessant vind (na een paar minuten hem te kennen maar ok) en zou wel sneu zijn als jij hem nu voor haar neus weg kaapt. Maar als zij er geen problemen mee heeft, lekker gaan daten dan.

Dit dacht ik precies :’) in die paar minuten kan je ook niet verliefd worden lijkt mij, dus zo erg kan ze niet vinden.

Robin noemt haar een stalker opeens… :dry:

Blijkt ook nog dat Robin drugs gebruikt :dry: , toen dacht ik wat maakt het uit? vroeg ik aan m’n beste vriend wat hij er van vond. Hij zei ‘‘Ga niet met hem om straks kom jij ook nog aan dat spul en dat wil ik echt niet’’ dus ik weet het niet meer :hammer:

Vroeger ook gehad, ik vond ook een jongen leuk dus elkee dag naar die skatebaan en die vriendin me helpen etc. En paar dagen erna ging zij ineens met hem :’) nou ik was wel echt boos want ik vond hem leuk en dit wist ze ook. Dus uit eigen ervaring niet doen.

Da’s waar inderdaad…

vraag het haar, en pas eigenlijk wel op met die jongen je weet niet hoe hij is :flushed:

Goed idee! en ja ik zal opassen o.a ook dat 'ie drugs gebruikt want ik wil echt NIET aan de drugs komen :hammer:

Je noemt twee problemen die je in de weg zitten? Daten met een jongen moeten geen enkel probleem opleveren. Dus tel uit je winst wat nu verstandig voor je is.

is het wel zo’n goed idee om hun namen hier neer te zetten

Net wat ik dacht :’)

En hoe oud ben jij?

Wtf ik heb precies hetzelfde meegemaakt…

Maar ik zou het gewoon met je vriendin bespreken. Vind zij het goed dan zou ik er voor gaan en heeft ze het liever niet omdat het dan super awkward wordt als zij nog gevoelens heeft zou ik het gewoon niet doen.

15***