sjaals opbergen/ophangen?

hey girls!

ik vroeg me af of jullie leuke ideeën hadden hoe je sjaaltjes kunt opbergen of ophangen
de mijne slingeren namelijk altijd overal rond en dat begint vervelend te worden(a)

xxx

ik heb mijn riemen en sjaals aan een klerenhanger in de kast,en dan aan het haakje van de klerenhanger.

Ik heb de állermooiste aan een kapstok hangen, en dan draai ik ze en wikkel ik ze om die kapstok heen zodat het er veel leuker uitziet (:
en degene die alleen mooi zijn als ik ze aan heb, berg ik op in een doos onder mijn bed.

^^ mijnes slingeren ook altijd rond,
op liggen opgepropt in een doos. xD

bij mij hangen ze aan mn deur van mn kledingkast.

Ik had ze eerst altijd in 1 mand zitten, dat werkte opzich best goed, heb nu zo’n hanger avn de ikea met allemaal rondjes eraan (kon geen plaatje vinden), waar je ze dan doorheen kan halen, dat werkt ook wel redelijk.

ik heb zegmaar zo een stalen touw met twee zuignappen
en daaraan een rode kleerhanger (past bij de kleur van mijn kamer)
en dan aan die kleurhanger gehangen
maar het staat wel leuk want het contrasteerd best wel met mijn felroze deur

Die van mij zitten in een tasje in een kast

Hallo Allemaal!

Wij zijn een bedrijfje aan het opstarten voor school en zoeken hierbij een leuk product om te verkopen. Wij dachten aan een multifunctionele kledinghanger voor sjaals, riemen, stropdassen en evt kettingen. Graag zouden wij weten of hier belangstelling voor is. Zouden jullie ons alstjeblieft willen helpen door volgende enquête in te vullen?

http://www.thesistools.com/web/?id=155021

Alvast heel erg bedankt!

ik weet niet, maar ik zou het gewoon ophangen aan haakjes aan de muur ofzo? bij de ikea hebben ze wel goedkope denk ik
ik heb wel iets voor kettingen; een 23-ringsmap slopen,en dan die ringetjes gebruiken, en die boor je dan op de muur of deur ofzo, en dan kan je die openmaken en tada, dan kan je ze ophangen xd misschien ook wat voor sjaals?

ik heb al mijn sjaals aan een klerenhanger hangen. en dan alle mutsjes aan de zijkant van de klerenhanger, en dan opgehangen aan mijn klerenkast, staat wel leuk :stuck_out_tongue_winking_eye: