... situatie

hallo meiden,

Ik heb vorige week best wel iets naars meegemaakt.
Het probleem is dat ik me er zo voor schaam dat ik het niemand durf te vertellen, maar ondertussen vreet het mij echt op van binnen…

Vorige week heb ik dus een tinder-date gehad.
Deze jongen vroeg of ik naar hem toe kwam om wat te gaan drinken want hij was alleen thuis.
Ik vond dit op zich wel prima aangezien ik een persoon ben die graag nieuwe mensen ontmoet en het leek me wel gezellig want we konden goed praten.

Het begon allemaal heel gezellig en we waren bij hem thuis al uren aan het praten en dronken daarbij wat wijn. Later op de avond zoende hij mij dus en begon wat naar beneden te gaan met zijn handen, ik gaf hem al aan dat ik niks wilde doen qua seksueel gebied. Buiten de broek vind ik zelf nooit zo vreselijk maar der in wilde ik absoluut niet. Uiteindelijk maakte die me broek toch open en probeerde die steeds, opnieuw gaf ik aan dat ik dit absoluut niet wilde. Uiteindelijk gingen we naar zijn kamer en lagen we op bed. Opnieuw probeerde die het weer waarbij ik hem weer wegduwde en zei dat ik het niet wilde. Naja dit gebeurde ongeveer nog 40x waarbij ik uiteindelijk knapte en moest huilen waarbij ik zei van ‘hoor je me nou niet ik wil dit niet stop alsjeblieft’. Hierdoor stopte die uiteindelijk wel. Ik schaamde me vreselijk dat ik moest huilen, ik ben een persoon die niet goed met emoties om kan gaan en zich ook schaamt als deze naar buiten komen. Waardoor ik me dus verschrikkelijk kut voelde en me schaamde tegenover hem… want wat moest die wel niet van me denken? Op dat moment was die dus heel lief en begon ik me schuldig te voelen en kut te voelen omdat ik moest huilen en me daar dus vreselijk voor schaamde.

Hij knuffelde me en werd dus opnieuw “geil”, waardoor ik dit uiteindelijk maar toe liet omdat ik me zo verschrikkelijk schaamde en me kut voelde.
Maar dit terwijl ik eigenlijk helemaal niet wilde.
De seks zelf ging ook echt niet, het deed vreselijk pijn, tranen schoten in mijn ogen.

Door dit had ik uiteindelijk ook nog mijn trein gemist en kon ik niet weg daar…

Tevens ben ik een persoon die heel slecht nee kan zeggen omdat ik mensen niet teleur wil stellen, waardoor ik mij ook erg kut voelde.

Ik voel mij zo vreselijk kut, vies en ik heb er zoveel spijt van. Ik kan het niet meer terug draaien en niks meer aan veranderen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen :frowning_face:.