Situatie met vriend

Alvast bedankt voor het lezen (voor nog een standaard twijfel verhaal haha),

Ik heb dus nu rond de 8 maanden een lange afstands relatie met een hele lieve jongen.
Het afgelopen halfjaar was ik vrij en hebben we dus ondanks de afstand elkaar heel veel kunnen zien en zat het helemaal goed.

Inmiddels zit ik op school en heb ik het echt heel druk en mis ik hem wat minder dan eerst, en skypen we veel minder en kunnen we elkaar natuurlijk ook minder vaak zien.
Ik heb ook het idee dat ik hem minder leuk vind, we hebben ook vaker irritaties op skype en het gaat gewoon veel minder, en ik weet dat het eraan ligt dat ik een beetje twijfel,

Ik dacht eerst dat het kwam doordat hij mijn leven hier niet goed begreep (ik heb vaak verplichtingen, zit bij een studentenvereniging wat hij nooit heeft gedaan, veel school) maar ik denk dat er meer achter zit.
Misschien ook omdat hij een stuk ouder is, ik wil nog niet heel serieus over de toekomst denken want ik ben pas 18 en vind het ook best een eng idee om voor altijd samen te zijn.Maar hiervoor was dat eigenlijk ook nooit een probleem…
Ook misschien dat ik wat meer van mn studentenleven wil genieten (al hoeft een vriend natuurlijk geen bariere te zijn hiervoor en is dit ook best egoïstisch misschien)

Het klinkt misschien nu alsof ik er eigenlijk al uit ben, maar ik hou nog steeds heel veel van deze jongen en als ik aan onze herinneringen en tijd van het afgelopen halfjaar denk wil ik hem echt niet kwijt.

Hij komt aankomend weekend en dan wil ik kijken hoe het met mijn gevoel zit. Ik weet dat ik het uiteindelijk zelf moet oplossen, maar wilde toch denk ik mijn verhaal kwijt aan iemand die mij en ons als stel niet kent en misschien tips heeft.

Liefs

Je geeft je eigen oplossing al: Ga nog eens afspreken IRL en zie hoe het gaat. Misschien dat het dan weer helemaal goed voelt. Is dat niet zo… dan zou ik toch overwegen om het uit te maken, want voor een langeafstandsrelatie moet je voor de volle 100% gaan, anders lukt het niet.

mee eens