Sites om kamers te vinden

Hello.

Ik ben op zoek naar sites waar je kunt kijken voor kamers.
Ik heb een abonnement bij kamernet, maar vind dat daar de laatste tijd bagger weinig kamers op online komen, dus ben op zoek naar een site waar het allemaal wat makkelijker gaat.

Zo zit ik bijvoorbeeld nu te kijken op directwonen.nl
Heeft iemand ervaring met die site?
Of weet iemand nog een andere site?

(ja ik weet dat je bij veel sites bemiddelingskosten moet betalen, maar ik heb er wel vrede mee, want op kamernet.nl is het gewoon bijna onmogelijk iets te vinden. Verhuurders krijgen over de 100 reacties en als je al bij de beste 15 zit en je wordt uitgenodigd voor een hospiteeravond, is de kans nog maar heel klein dat je een kamer vindt)

Alvast bedankt!

Volgens mij bestaat kamertje.nl ook nog. De sites zijn makkelijk te vinden via google hoor! Ik denk eigenlijk gewoon dat je een beetje aan de late kant bent. Veel studenten verlaten hun kamer in mei/juni. De kamers worden vrijwel gelijk opgevuld en in juli/augustus komen een stuk minder kamers vrij.

Ik weet niet of dit helemaal waar is (ik weet uberhaupt niet of je wat aan deze post hebt), maar een maand geleden kwamen voor tilburg dagelijks een héleboel kamers vrij, sinds twee weken zijn het er nog 10 per dag ofzo!

http://forum.girlscene.nl…ic_2/list_messages/237476

Een hele lijst :slightly_smiling_face:.

^Nou, dat bedoel ik.