Site zoals Girlscene, maar Belgisch?

Hoi,
Ik vind Girlscene echt wel leuk, maar ik vroeg me af of er ook zoiets gelijkaardigs bestaat maar dan .be?
Ik werd laatst echt helemaal verliefd op een tas die ik hier op een post zag, en dan bleek die van Invito (een winkel die alleen in Nederland bestaat) te zijn, en ook online leverden ze enkel in Nederland.
Echt stom dus, zo’n dingen.
Post hier dus gerust gelijkaardige Belgische sites (al dan niet met een forum), ik ben benieuwd !
x

verplaatst.

Nee blijf op girlscene. :cowboy_hat_face:

vraag gewoon monique om meer belgendingetjes te plaatsen :stuck_out_tongue:

Maar verders weet ik niet xD

vraag je vriendinnen, zoek op google. ik weet ook niet.

girlscene ruleees. :smirk:

ik ken het gevoel, van leuke dingen te zien die dan enkel naar Nederland verzonden worden :slightly_smiling_face:, of gratis verzendkosten naar Nederland,
Jammer jammer :slightly_smiling_face:

Als je iets persee wilt kan je het toch iemand in nl later bestellen en het dan naar be verzenden?

ja dat is waar, maar ik ken niet veel mensen die dat willen doen…

je zou altijd hier een oproep kunnen plaatsen

een volgende keer dan :slightly_smiling_face:, als ik nog is iets mooi zie

Misschien komt er ooit wel girlscene.be.
Maarja, dat is idd irritant. Ik wist niet dat invito alleen in nederland was?
x

weet iemand dat menatwork.nl ook naar belgie verzend, want ik vind het precies nergens

datzelfde heb je als je op b.v. engelse of amerikaanse fora/sites zit. Kunnen zij ook niks aan doen hoor. Girlscene is nou eenmaal een Nederlandse site
De enige oplossing is vragen of iemand in dat land wat voor je wilt kopen ofzo of gewoon accepteren dat het nou eenmaal niet bij jou te kopen is.

Dat zou nog eens leuk zijn.
Hoewel, ik woon ook in België, en ik vind dat eigenlijk totaal geen probleem.
Als de site apart zou zijn voor N en voor B, dan zou er toch een heel andere sfeer op het forum zijn?