Hallootjes,
op deze site http://shopboots.nl/index.php heb je UGGs voor ong. 50% korting.
zou deze site betrouwbaar zijn?
want, ik heb zo m’n twijfels.
wat denken jullie ervan?
x
Hallootjes,
op deze site http://shopboots.nl/index.php heb je UGGs voor ong. 50% korting.
zou deze site betrouwbaar zijn?
want, ik heb zo m’n twijfels.
wat denken jullie ervan?
x
Bij twijfel niet doen.
NIET KOPEN de nightfall zijn er in verschillende kleuren en dit bestaat niet
shit. ik heb dernet UGGs besteld. (domdomdom). maar, ik ben nog maar 12 jaar. en ik hoorde dat ik dan nog ‘beschermd door de wet’ ben ofzoiets. kan ik dan m’n geld terugkrijgen?
Niet zo handig. uggs zijn gewoon niet zo goedkoop te krijgen.
Je kunt je order annuleren :
Order Cancellation
Cancellation of an order before the order has been dispatched, will incur cancellation fee, which is a 5% of the total order amount. We process all orders as quickly as possible, so we are not always able to cancel an order after it is placed. Cancellation requests after the order has been dispatched will be treated in accordance with our Return policy.
Betaal je dus 5% van het bedrag.
Als je echte wil, koop ze dan in een winkel of op vanassem.nl ofzo. Ga er maar van uit dat alle sites die uggs voor 50% verkopen nep zijn.
Inderdaad. Toen ik twaalf was mocht ik dit sowieso niet.
Als je kijkt bij ‘Over ons’ zie je ook dat ze zichzelf indekken door aan te geven dat het geen merknaam is.
“UGG” is not a brand name but an age old generic term for this style of Australian-made sheepskin boot.
ik baal echt, want ik zie nergens ‘iets’ waarmee ik mijn bestelling kan afbreken. kutt
maar, ben ik trouwens met mijn 12 jaar beschermd door de wet? (iets met een ‘koopovereenkomst’. dat ik m’n geld kan terugkrijgen ofzo.)
^ Hangt er vanaf hoe groot het bedrag is, ik weet niet hoeveel je voor je Uggs betaald hebt?
Maar ik denk niet dat die site er zo maar mee akkoord zal gaan als je ouders dat mailen, en dat je ze dan voor de rechter ed moet slepen…
Dus is het is gewoon gemakkelijker om ze te mailen en te zeggen dat je de bestelling wilt stoppen en die vijf procent te betalen…
oke dankje!
In het algemeen UGG topic bij Fashion staat in de beginpost een handleiding hoe je kunt zien of een UGGs verkopende site betrouwbaar is of niet. Volgende keer dat topic even gebruiken